2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
بچه ها چقد ازخوندن پیامای امروزتون گریه کردم 😭😭 خیییلی تودلمه ک دیروز تو اولین و شایدآخرین جلسه ک ...

😭😭😭😭

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه ها چقد ازخوندن پیامای امروزتون گریه کردم 😭😭 خیییلی تودلمه ک دیروز تو اولین و شایدآخرین جلسه ک ...

خواهرم تا وقتی سادات برمیگردن اگه کمک خواستی رو من حساب کن،انشاالله همه با هم گروه رو پیش میبریم تا خودشون برگردن

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   
سلام علیکم  دوستان عزیزم  دخترای خوبم؛الان که داریم براتون مینویسیم حالم جسمیمون اصلا خو ...

سلام سادات جان

خدا بهتون سلامتی قوت بده. در پناه آقا امام زمان عج باشید.

من در مورد یه موضوعی سوال داشتم. گفتم دیگه کنارمون هستید. تو خصوصی پیام میذارم. اگر اومدید جواب بدید.

بی صبرانه منتظرم هر چه زودتر‌ برگردید. بودنتون مایه دل گرمی هممون هست. امیدوارم خدا توفیق بده این مسیر رو سپری کنیم.‌ این چله زیارت عاشورا رو طور دیگه بخونیم. که شاید دعای یک نفر به اجابت برسه. 

دوستان امروز عرفست. از همگی التماس دعا دارم. 

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   
سلام عزیزم نماز خوندم براتون..اعمالتون قبول انشاءالله

سلام عزیزم ممنونم لطف کردین🌹🌹

السَّلامُ عَلیكَ یا رَبیعَ الأنامَ و نَضْرَةَ الأيّام                              سلام بر تو ای بهار  خلایق و خرمی روزگاران                                     بهار 1402
بچه ها چقد ازخوندن پیامای امروزتون گریه کردم 😭😭 خیییلی تودلمه ک دیروز تو اولین و شایدآخرین جلسه ک ...

فرشته جان و خانما قوی باشید. هدف اصلی تذهیب نفس و دعا برا فرج  هست. هر کدوم باید به سهم خودمون گروه رو حفظ کنیم. اینطور سادات خانم هم خوشحال میشن. 

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   
بچه ها چقد ازخوندن پیامای امروزتون گریه کردم 😭😭 خیییلی تودلمه ک دیروز تو اولین و شایدآخرین جلسه ک ...

ان شاءالله ان شاءالله هرچه زودتر انتظار این دلهای بی قرار رو تمام میکنه با خبر سلامتیش بغض ما باز نشدنی شده از دیشب کاش کاش تک تکتون میدونستید چه کسی بود ساداتم که لحظه ای درنگ نمیکردین برای دعاگویشون

بیاین همگی باهم با دعا قلبا از آقامون سلامتی ساداتمون بخوایم ان شاءالله اول خدا بعد هم مولا بهمون برگردونن سیده ی عزیزمون رو

السَّلامُ عَلیكَ یا رَبیعَ الأنامَ و نَضْرَةَ الأيّام                              سلام بر تو ای بهار  خلایق و خرمی روزگاران                                     بهار 1402

چقدر بد...خیلی ناراحت شدم

انشالله مشکلاتت رفع بشه سادات جان

توکل بخدا

       بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج          

سلام دوستان من دو روزی نبودم امروز اومدم سایت گویا چله از دیروز شده .دو روزه حالم اصلا خوب نبود راستش مشکوک به کرونا هستم وخودمو قرنطینه کردم دکتر نرفتم ونمیرم باداروی امام کاظم وجوشونده های گیاهی این دو سه روزو گذروندم.

الان من چیکار کنم ازدیروز زیارت عاشورا رونخوندم میشه راهنماییم کنین نمازی که باید خونده بشه رولطفا بهم بگین ان شاء الله که بتونم به جا بیارم .راستش نماز خودمم این دو روز قضا شده بخاطر ضعف ودردی که داشتم😔

نمیخوام این چله رو ازدست بدم میشه نائب بگیرم ؟

لطفا بگین نماز چطور باید خونده بشه؟بعد اگه نائبم برام بخونه هم باید گزارش بزنم؟

ببخشید طولانی شد🌷🌹

سعی کن عهدی را که در طوفان با خدامیبندی، درآرامش فراموش نکنی..
سلام علیکم  دوستان عزیزم  دخترای خوبم؛الان که داریم براتون مینویسیم حالم جسمیمون اصلا خو ...


سلام سادات خانوم عزیز الان پیامتونو دیدم انشاءالله به زودی زود  مشکل پیش آمده برطرف میشه حالتون خوب میشه وبه جمع معنویمون برمیگردین.براتون 3تا آیت الکرسی میخونم.

سعی کن عهدی را که در طوفان با خدامیبندی، درآرامش فراموش نکنی..
سلام دوستان من دو روزی نبودم امروز اومدم سایت گویا چله از دیروز شده .دو روزه حالم اصلا خوب نبود راست ...



سلام عزیزم، ان شاالله صحت و عافیت.

از دیروز شروع شده. دیروز رو که نخوندید. نمیدونم باید چیکار کنید. 

عکس میذارم. طریقه چله رو ببین. نمازش هم دو رکعت مثل نماز صبح هست. فقط نیتش فرق میکنه.

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   
سلام دوستان من دو روزی نبودم امروز اومدم سایت گویا چله از دیروز شده .دو روزه حالم اصلا خوب نبود راست ...


السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   
سلام عزیزم، ان شاالله صحت و عافیت. از دیروز شروع شده. دیروز رو که نخوندید. نمیدونم باید چیکار کنید. ...

ممنون نیت نماز رومیگین

سعی کن عهدی را که در طوفان با خدامیبندی، درآرامش فراموش نکنی..
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز