2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
سلام عزیزم خوبی؟🌹 خدا رو شکر به موقع رسیدم😊😍 ممنون از اطلاع رسانیت🙏🌹

اره غایب بودی چند روز حواسم بودا 😊

اسمتو بنویسم یا پشیمون شدی تاپیکو دیدی؟😃

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
سلام بر همگی....... لبیک بر صاحب زمان عج... الهم عجل لولیک الفرج....🌹🌹

علیک سلام 

عزیزززززدلمممم چ بموقع رسیدی گلمممممم😍😍😍😍

خوش اومدی 

الهی ک همیشه تنت سلاامت باشه گلم 🌺❤❤

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

@hasssti     @sepidpar     @معجزهخدا2     @مامانمهربونم &nbs ...

سلام عزیزم 

لبیک یا امام زمان عج 

تو دوران عادت ماهانه بخونیم زیارت عاشورا؟

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ 👈مشق انتظار 👉 بپیوندید.
ممنونم گلم  وظیفس🌹 جمله اخرت 😍😍😍

آره خودمم این جمله رو خیلی دوس دارم😍😍😍

انشاالله بشه یه روز همینطوری رو در رو صداشون کنیم😍♥️

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   
سلام عزیزم  لبیک یا امام زمان عج  تو دوران عادت ماهانه بخونیم زیارت عاشورا؟

علیک سلام عزیزم 

بله همه ی اعمال رو خودت انجام بده فقط نماز رو یک نفر بنیابتت بخونه 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

اعمال امروز انجام شد ولی تو اون تایمی ک گفتید نتونستم بخونم ..معذرت 

الهم عجل لولیک الفرج

خانوم عطر نرجس ممنونم ک اطلاع دادیم

❤❤❤❤❤❤لبیک یا صاحب الزمان❤❤❤❤❤❤

       بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج          

آره خودمم این جمله رو خیلی دوس دارم😍😍😍 انشاالله بشه یه روز همینطوری رو در رو صداشون کنیم😍♥️

الهی امین 😍😍

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
اعمال امروز انجام شد ولی تو اون دائمی ک گفتید نتونستم بخونم ..معذرت  الهم عجل لولیک الفرج خان ...

خواهش میکنم عزیزم .

احسنت ک مثل همیشه هستی بین جمعمون😍

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
الحمدلله الحمدلله... ان شاء الله بحق فاطمه زهرا نشانه خوبی باشه.... خیره ان شاء الله عزیزم  دل ...

ممنونم عزیزم

انشالله توکل بخدا

ممنونم از شما و دعای خوبت عزیزم

       بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج          

عزیززززم ماشاالله بهش قربون خنده ی شیرینش ان شاءالله ان شاءالله سلامت و تندرست هرچه زودتر این روزها ...

سلامت باشی خواهر مهربونم

ممنونم 

انشالله توکل بخدا

       بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج          

لبیک یا صاحب الزمان عج  ممنون که تگ کردی

خواهش میکنم عزیزم .

ممنونم ک هستی توجمعمون 🌺🌺

فقط هردوتا تاپیک سادات جان رو دیدی؟

تاپیک مشق انتظار کلاسای مهدویت هست 

تاپیک زیارت عاسورا هم فقط گزارش خوندنمون میدیم 🌺

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
اره غایب بودی چند روز حواسم بودا 😊 اسمتو بنویسم یا پشیمون شدی تاپیکو دیدی؟😃


اره حواست بود و یه خبر نگرفتی کلک ،دیگه من خودم زغال فروشم😜😘♥️

نه پشیمون چرا ..نت نداشتم😭 پولم که قربونش برم ستاره ی سهیل شده به این آسونی پیدا نمی شه☹😉🌹

قربون آقا عج برم خودش هوامو داره من می دونم♥️💚🌹

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 
اره حواست بود و یه خبر نگرفتی کلک ،دیگه من خودم زغال فروشم😜😘♥️ نه پشیمون چرا ..نت نداشتم😭 پولم ک ...


 ن بخدا تو فکرت بودم 😃

میگفتم نمیدونم چرا ماهور نیست شب ساعت ۱۲ اومدم قصدداشتم تگت کنم

اومدم دیدم چ خبرا بوده ازساعت ۹  خودم نبودم 😃

عیب نداره خدا میرسونهذ😃

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

@بقچم  

@alahe4676  

@baran1399  

@انیل،ادل  

@نفnafisیس  


سلام دوستان چله زیارت عاشورا  وکلاس ازفردا شروع میشه  (ساعتش ۴ تا ۵ بعدازظهر) تاپیک جدید سادات جان رو ببینید ولایک کنید اگر همراهمون هستید لبیک یا صاحب الزمان عج بنویسید تا اسامیتون نوشته بشه .


این پیام رو هم لطفا بخونید ضروری هست

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز