2777
2789
عنوان

شاغل شدن😕

272 بازدید | 23 پست

شاغل شدن برای درمان افسردگی مفیده بنظرتون 

راه دیگ به ذهنم نمیاد 

۲۶ سالمه  به کلاس های دیگ علاقه ای  ندارم 

داشتم قبلا الان بی انگیزم 

حالا میگم برم سرکار شاید حالم روبه راه شه 



شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ب كاري ك علاقه داشته باشي اره خوبه هم سرت گرمه هم منبع درامدي داري.ازحالت افسردگي درمياي همسن مني سعي كن هدف مشخص كني براي خودت


تاتواني رفع غم ازخاطر غمناك كن درجهان گرياندن آسان اين اشكي پاك كن
اره تاثیر داره... درگیر سائل کاری میشی و سرت شلوغ میشه دگ وقت کمتری برا فکرای منفی داری

آره فقد مشکل بچمه ۷ سالشه نمیدونم بزارمش پیش مادربزرگش یا ن ،خودم بالا سرش بمونم ..

از طرفی خودم اونقدر کسلم ک مطمعنم بچه هم کم کم مثل من میشه

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

آره فقد مشکل بچمه ۷ سالشه نمیدونم بزارمش پیش مادربزرگش یا ن ،خودم بالا سرش بمونم .. از طرفی خودم او ...

دورکاری قبول کن

پیش بچه ات هم هستی

تقصیر خودمونه: بعضی ها عددی نبودند ما انها را به توان رساندیم!!
خیلیییی تاثیر داره. اصلا درمان افسردگی، کار کردن و مشغول بودنه.

چ خوب😍😍  فقد بچم نمیدونم بزارم پیش مادربزرگش  یا ن خودم بالا سرش بمونم ۷ سالشه 


شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

چ خوب😍😍  فقد بچم نمیدونم بزارم پیش مادربزرگش  یا ن خودم بالا سرش بمونم ۷ سالشه

ای جان.

تو این سن میتونی بذاریش پیش کس دیگه. چون تربیتش تقریبا کامل شده. ولی خب اون کسی که بچه رو پیشش میذاری، مشکل خاصی نداشته باشه. عصبی و خدای نکرده بددهن نباشه و ...

ب كاري ك علاقه داشته باشي اره خوبه هم سرت گرمه هم منبع درامدي داري.ازحالت افسردگي درمياي همسن مني سع ...

هدف زیاد داشتم برای روانشناسی داشتم میخوندم  اونم با شوق و ذوق منتها سر یه مسایلی افسردگی گرفتم  و فک نمیکنم بتونم حتی یه صفحه درس بخونم 

فقد دوست دارم جایی باشم ک فکرم مشغول اون کارباشه و از زندگی مشکلات دور شم 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز