2777
2789
عنوان

تولدمه!😔

123 بازدید | 19 پست

تولدمه ولی هیچکسو ندارم دلم به خانوادم خوش بود ولی اصلا حتی تبریکم بهم نگفتن بهشون میگم تولدمه میگن اها همین الانم امدم تو اتاقم چراغارو خاموش کردم اصلا اهمیت نمیدن کلا از قبل هم دعوام کردن رفتم دو هفته خونه بابا بزرگم موندم امروز صبح امدم مامانم بهم میگفت چرا الان امدی خیلی احساس اضافی بودن میکنم تو خونه خیلیی😔😔😔خیلی خسته شدم کاش خدا به جای کادو منو ببره پیش خودش 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزدلم کی از آینده خبر داره به آینده امیدوار باش خدا برات بهترین راه و چیده

یه صلوات نذر همه آرزوهایی که منتظر برآورده شدنن 🌱🥀🌷🌹🌱 مذهبی نیستم اما معتقدم خدا تو وجود هممون نشسته و ما بهش میگیم وجدان......دینم انسانیت......همه ما فرزندان حواییم.....دل هم و نشکنیم..... یه عضو کوچیک از حامیان معصومترین مخلوقات خدا🐾🐶🐷🐰🐹😻🐾 

تولدت مبارک باشه گلم 💃💃💃❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💞💞💞💞💞💞💞💞💓💓💓💓💓💓💓💓💗💗💗💗💗💗💗💗💗💓💓💓💋💋💋💋💋💋💋🎂🎉🎉🎉🎉🎉🎆🎇🎇🎇🧨🧨🧨🧨✨✨✨✨✨🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉💕💕💕

💕امیدوارم امضای خدا پای تمام حاجت ما باشد💕. 🤲🏻التماس دعا🤲🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز