دو ساله مبتلا به ام اس هستم... عاشق شوهر و دخترمم. مهربون و شوخ طبعم در عین حال مغرور. با همه ارتباط میگیرم جز خواهر شوهرام😅 از اون موفرفری هایی هستم که آرزومه موهام لخت باشه🙄 به طلسم و جادوجنبل اعتقاد ندارم و باورم اینه که هر چیزی علت منطقی داره. دوست دارم همیشه نماز بخونم ولی خیلی وقتا تنبلیم میکنه وضو بگیرم ! خدایا چی میشد وضو رو بیخیال میشدی...😑 خودم زیاد حرف میزنم ولی حوصله آدم پرحرف و ندارم☺
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ببین حس ام میگ موذیه و دنبال خوب نشون دادن خودشه دورو هست.... باهاش صمیمی نشو ضربه میخوری ازش....نز ...
اره دقیقا همینطوریه که میگی طبقه پایین ما میشینن گاهی میاد دردودل میکنه از من به زور حرف میکشه میره میزاره کف دست مادرشوهرم
دو ساله مبتلا به ام اس هستم... عاشق شوهر و دخترمم. مهربون و شوخ طبعم در عین حال مغرور. با همه ارتباط میگیرم جز خواهر شوهرام😅 از اون موفرفری هایی هستم که آرزومه موهام لخت باشه🙄 به طلسم و جادوجنبل اعتقاد ندارم و باورم اینه که هر چیزی علت منطقی داره. دوست دارم همیشه نماز بخونم ولی خیلی وقتا تنبلیم میکنه وضو بگیرم ! خدایا چی میشد وضو رو بیخیال میشدی...😑 خودم زیاد حرف میزنم ولی حوصله آدم پرحرف و ندارم☺
کار خوبی نکردی به شوهرت گفتی.جاریت گناهی نکرده از شوهرش حامله شده
بابا منم که نگفتم گناه کرده مال خودشون بوده ولی چ دلیلی داره بیاد این حرف و بزنه
دو ساله مبتلا به ام اس هستم... عاشق شوهر و دخترمم. مهربون و شوخ طبعم در عین حال مغرور. با همه ارتباط میگیرم جز خواهر شوهرام😅 از اون موفرفری هایی هستم که آرزومه موهام لخت باشه🙄 به طلسم و جادوجنبل اعتقاد ندارم و باورم اینه که هر چیزی علت منطقی داره. دوست دارم همیشه نماز بخونم ولی خیلی وقتا تنبلیم میکنه وضو بگیرم ! خدایا چی میشد وضو رو بیخیال میشدی...😑 خودم زیاد حرف میزنم ولی حوصله آدم پرحرف و ندارم☺
اره دقیقا همینطوریه که میگی طبقه پایین ما میشینن گاهی میاد دردودل میکنه از من به زور حرف میکشه میره ...
اومد هیچی نگو بهش حتی حرفای ساده مثل خرید برا خونه و....خرج ودخل تون روابطت با خانواده شوهرت و خانواده خودت و ..... هیچی نگو بهش اصلا....نزار اتو بدی دستش ... یه وقت خرابت نکنه جلو خانواده شوهرت
درخت صبر تلخه....اما میوه اش شیرینه...❤️خدا بزرگه🌟همه چی به وقتش🕋🪄