دختر تکشاخ من این سریال چینی هست ولی قشنگه😂😍اینطور که گفتن هشدار عشق افسانه ی نوکدو (وای 😂یه تیکه ازش دیدم غش کردم ) عشق صفر بیست یک عشق بسیار زیبا
فعلا همینا نت گرونه😂
« سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم ಥ_ಥعاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂". خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
😍😍😍اره خون شیرینو دیدم زود تموم شد ولی 😁 بقیشونو ندیدم حتما میبینم 💜
باید فصل دوم داشته باشه 😔😂من عاشق خونآشام شدم ، بی سر و ته هم تموم شد حتما فصل دومی داره 😕😂
« سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم ಥ_ಥعاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂". خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙
قسمت آخرش یهو همه چی تموم شد همیشه منتظر فصل دو✌️😁
کیدارما چه میکنه ما قلب ما 😂🙌🏻
« سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم ಥ_ಥعاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂". خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙
😂😂😂 من یه سریال میبینم یه بازیگر و میگیرم تا جایی که خدا بخواد با سریالاش میرم جلو😂😂
منم 😂😂
این خوناشام کیپاپر بوده 😐بعد چون کمپانی وضع خوبی نداشته دیسبند شدن 🥺( الهی 😐😭) ( کمپانی احمق 😒) الان کل اینترنت رو گشتم نمیدونم اسم گروهشون BIT بود یا اسم کمپانیشون خیلی درگیرم 😐😕
« سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم ಥ_ಥعاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂". خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙