2789

سریال خون شیرین کراشم سر خون‌آشام 😂😙


دختر تک‌شاخ من این سریال چینی هست ولی قشنگه😂😍اینطور که گفتن
هشدار عشق
افسانه ی نوکدو (وای 😂یه تیکه ازش دیدم غش کردم )
عشق صفر بیست
یک عشق بسیار زیبا


فعلا همینا نت گرونه😂

 « سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم  ⁦ಥ_ಥ⁩عاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂".              خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙
سریال خون شیرین کراشم سر خون‌آشام 😂😙 دختر تک‌شاخ من این سریال چینی هست ولی قشنگه😂😍اینطور که ...

😍😍😍اره خون شیرینو دیدم زود تموم شد ولی 😁

بقیشونو ندیدم حتما میبینم 💜

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

😍😍😍اره خون شیرینو دیدم زود تموم شد ولی 😁 بقیشونو ندیدم حتما میبینم 💜

باید فصل دوم داشته باشه 😔😂من عاشق خون‌آشام شدم ، بی سر و ته هم تموم شد حتما فصل دومی داره 😕😂

 « سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم  ⁦ಥ_ಥ⁩عاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂".              خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙
قسمت آخرش یهو همه چی تموم شد  همیشه منتظر فصل دو✌️😁

کیدارما چه می‌کنه ما قلب ما 😂⁦⁦🙌🏻⁩

 « سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم  ⁦ಥ_ಥ⁩عاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂".              خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙
😂😂😂 من یه سریال میبینم یه بازیگر و میگیرم تا جایی که خدا بخواد با سریالاش میرم جلو😂😂

منم 😂😂

این خوناشام کیپاپر بوده 😐بعد چون کمپانی وضع خوبی نداشته دیسبند شدن 🥺( الهی 😐😭) ( کمپانی احمق 😒) الان کل اینترنت رو گشتم نمی‌دونم اسم گروهشون BIT بود یا اسم کمپانیشون خیلی درگیرم 😐😕

 « سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم  ⁦ಥ_ಥ⁩عاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂".              خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

درس 😭😭😭

مننمم | 50 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز