2777
2789

سریال خون شیرین کراشم سر خون‌آشام 😂😙


دختر تک‌شاخ من این سریال چینی هست ولی قشنگه😂😍اینطور که گفتن
هشدار عشق
افسانه ی نوکدو (وای 😂یه تیکه ازش دیدم غش کردم )
عشق صفر بیست
یک عشق بسیار زیبا


فعلا همینا نت گرونه😂

 « سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم  ⁦ಥ_ಥ⁩عاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂".              خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙
سریال خون شیرین کراشم سر خون‌آشام 😂😙 دختر تک‌شاخ من این سریال چینی هست ولی قشنگه😂😍اینطور که ...

😍😍😍اره خون شیرینو دیدم زود تموم شد ولی 😁

بقیشونو ندیدم حتما میبینم 💜

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😍😍😍اره خون شیرینو دیدم زود تموم شد ولی 😁 بقیشونو ندیدم حتما میبینم 💜

باید فصل دوم داشته باشه 😔😂من عاشق خون‌آشام شدم ، بی سر و ته هم تموم شد حتما فصل دومی داره 😕😂

 « سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم  ⁦ಥ_ಥ⁩عاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂".              خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙
قسمت آخرش یهو همه چی تموم شد  همیشه منتظر فصل دو✌️😁

کیدارما چه می‌کنه ما قلب ما 😂⁦⁦🙌🏻⁩

 « سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم  ⁦ಥ_ಥ⁩عاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂".              خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙
😂😂😂 من یه سریال میبینم یه بازیگر و میگیرم تا جایی که خدا بخواد با سریالاش میرم جلو😂😂

منم 😂😂

این خوناشام کیپاپر بوده 😐بعد چون کمپانی وضع خوبی نداشته دیسبند شدن 🥺( الهی 😐😭) ( کمپانی احمق 😒) الان کل اینترنت رو گشتم نمی‌دونم اسم گروهشون BIT بود یا اسم کمپانیشون خیلی درگیرم 😐😕

 « سرت تو باسن خودت باشه دوست گرامی نه تو باسن مردم  ⁦ಥ_ಥ⁩عاقد تهکوک و چانبک هستم 😎🤝💙"تامبویم 🙂".              خواهر عزیز ، برادر گرامی ، دوست عزیز ، خانم محترم ، انسان محترم لطفا اگر با نظر من مخالف هستید اگر از طرز گفتار و رفتار من خوشت نمیاد منو ریپ نزن نه اعصاب من خراب میشه نه شما با تچکر 🤝💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خسته نشو ✨

utopian | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز