2777
2789
عنوان

تغییر پوشش

| مشاهده متن کامل بحث + 2684 بازدید | 47 پست

تا ۱۴سالگی چون تو یه محل کوجیکی که همه ی مونث ها چادرمیپوشیدن زندگی کردیم چادر میپوشیدم منم چون فکرمیکردم همه همینن ولی از اونجا که رفتیم چادرحذف شد و مانتو جاش رو گرفت

😍😍😍

آره من دبستان ی دوست داشتم باباش آخوند بود 

همش چرت و پرت میگفت بی حجابارو از مو آویزون میکنن از دهنشون سیخ رد میکنن منم میترسیدم از فردای جشن تکلیف چادری شدم بعد چند سال که شرشو کم کرد به خودم اومدم 😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تا ۱۴ سالگیم آرایش اصلا نمیکردم هد میزدم ساق دست شالمو میاوردم جلو الان کلا تو جمع و مهمونی بی ح ...

چرا عزیزم؟این همه تغییر دلیلش چیه؟

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
معمولا  چیزی که  شما فرمودید تو خانوادههایی پیش می آد که  والدین در عین جهالت و عدم ق ...

درسته عزیزم ولی انسان تغییر پذیره

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
چرا عزیزم؟این همه تغییر دلیلش چیه؟

اعتقادم از دست رفت به حجاب

چون فهمیدم تفکر زن ستیزانه ای پشتشه و کنار گذاشتم

من از خونواده ثروتمندی نیستم،خیلی زحمت کشیدم برای رتبه سه رقمی کنکور شدن و بعدشم مهندسی😀 و الان کار می کنم و تقریبا مستقلم.❤من عاشقتم،با این که بعضی وقتا خیلی اخلاقم بد میشه🥺❤خدایا هیچ وقت از من نگیرش💗
من چادری بودم ولیتوی خونه جلوی مهمون با مانتو ولی الان کلا مانتویی شدم ولی حجابمو با مانتو هم دارم خ ...

خیلیم خوب

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
معمولا  چیزی که  شما فرمودید تو خانوادههایی پیش می آد که  والدین در عین جهالت و عدم ق ...

نه من توی خانوادم اجباری نبود ولی چون از بچگیم همه چادری بودن منم تا همین سه سال پیش چادری بودم ولی بعدش دیدم سختمه مانتویی شدم البته گفتم الآنم بی حجاب نیستم خیلی

لطفاً برای سلامتی خانوادم یه صلوات بفرستید 🙏
آره من دبستان ی دوست داشتم باباش آخوند بود  همش چرت و پرت میگفت بی حجابارو از مو آویزون میکنن ...

حالا بهتر بود با ملایمت راغبت میکرد🙂

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
اعتقادم از دست رفت به حجاب چون فهمیدم تفکر زن ستیزانه ای پشتشه و کنار گذاشتم


منظورتون بدبینی ب خانومایی هست ک آزادتر میگردن؟ 


و اینکه آقایون شیفتشون میشن و زندگیشون میپاشه؟

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
من ازده سالگی تا۲۳سالگی پوشیدم الان نمیپوشم چون همسرم دوست نداره ولی بدحجاب نیستم همچنان مانتومیپوشم ...

خوبه همینم عزیزم

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
منظورتون بدبینی ب خانومایی هست ک آزادتر میگردن؟  و اینکه آقایون شیفتشون میشن و زندگیشون میپ ...

نه

کلا این که منظور از حجاب این هستش که ما باید بدنمون رو بپوشونیم که مردا به گناه نیفتن و حجاب رو عاملی معرفی می کنه که ما رو از تعرض مردا در امون نگه میداره،در حالی که مرد خودش باید خودشو کنترل کنه که به هیچ زنی تعرض نکنه،و ما نباید خودمون رو با پوشش خاص به سختی بندازیم.

من از خونواده ثروتمندی نیستم،خیلی زحمت کشیدم برای رتبه سه رقمی کنکور شدن و بعدشم مهندسی😀 و الان کار می کنم و تقریبا مستقلم.❤من عاشقتم،با این که بعضی وقتا خیلی اخلاقم بد میشه🥺❤خدایا هیچ وقت از من نگیرش💗
نه کلا این که منظور از حجاب این هستش که ما باید بدنمون رو بپوشونیم که مردا به گناه نیفتن و حجاب رو ...

متوجه شدم عزیزم نظرت برام محترمه.از نظر من این احتیاط و مراقبت باید دوطرفه باشه ینی ما در حد معقول حفظ کنیم خودمون رو و آقایون هم مراقبت کنن چشماشونو.


البته نگاه با غرض میتونه از سمت خانومم ب سمت آقایی باشه ولی خب درصدش کمتره

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
من تا ۱۴ سالگیم آرایش اصلا نمیکردم هد میزدم ساق دست شالمو میاوردم جلو الان کلا تو جمع و مهمونی بی ح ...

عزیزم کاش اهمیت حجاب رو فراموش نمیکردی حرفم چادر و مانتو نیس حرفم ارزشه و آرامش هم نوعامون

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
چون از بچگی برام اجبار بود و همین اجبار منو از حجاب و دین متنفر کرد

ای کاش راجع ب اهمیت حجاب معقول یکم فکر کنی عزیزم

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز