2777
2789
عنوان

تغییر پوشش

| مشاهده متن کامل بحث + 2684 بازدید | 47 پست
بله اوايل يه كم باحجابتر بودم الان اصلا 

چرا عزیزم.دلیلش قابل گفتنه؟

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ

من قبلا لباس باز میپوشیدم اما خیلی ساده تر. آرایش اصلا نمیکردم، مثلا لباس روزمره‌م تاپ و شلوارک ساده بود یا تیشرت و شلوارک. شوهرم کم کم ازم خواست که لباسای جذابتر بپوشم، الان گاهی دامن میپوشم و یا مثلا پیرهن که یقه بازتر باشه، از نوع مقدار و سانتیمتر پوشوندن پوست شاید پوشیده تر هم هست لباسای الانم اما زنانه تره و یکم جذابیت سکـسی تر هست. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من قبلا لباس باز میپوشیدم اما خیلی ساده تر. آرایش اصلا نمیکردم، مثلا لباس روزمره‌م تاپ و شلوارک ساده ...

بین کامنتا جالب جواب دادی عزیزم.دیدت متفاوت بود

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز