2789
عنوان

تغییر پوشش

| مشاهده متن کامل بحث + 2670 بازدید | 47 پست
من سنم که پایین تر بود پوششم زیاد برام مهم نبود مثلا چادر میزدم و حجاب کامل نداشتم ولی هرچی بزرگتر ش ...

چقدر خوب عزیزم.وضعیت جامعه توی دیدگاه تاثیر نزاشت ک یکم راحت تر بگیری ب خودت؟

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موفق باشی عزیزم این کار شهامت میخاد.هیچ وقت سست شدی؟

فدات گلم،نه اصلا،من با عمق وجودم حجاب رو درک کردم به همین خاطر هیچوقت سست نمیشم،چون میدونم حجاب منو و خیلیای دیگرو در امان نگه میداره🤗

خدا جونم شکرت❤
چقدر خوب عزیزم.وضعیت جامعه توی دیدگاه تاثیر نزاشت ک یکم راحت تر بگیری ب خودت؟

نه اتفاقا برعکس با دیدن وضعیت جامعه دیدم هرچی پوششم بیشتر باشه خودم بیشتر آرامش دارم

الهی به امید خودت نه به امید خلق روزگار...

من چادری ام،بعضی وقت ها برای خرید (مثلا بازار روز)با مانتو میرم،شاید عجیب باشه ولی هیچ فرقی نداره برام...با هردو پوشش،هم میشه راحت بود هم میشه معذب بود...البته تیپ درست نمیکنم برای خودم،اونطوری قطعا معذب میشه ادم

من تا ۱۴ سالگیم آرایش اصلا نمیکردم هد میزدم ساق دست شالمو میاوردم جلو

الان کلا تو جمع و مهمونی بی حجابم بیرونم کوتاه ترین شلوار و مانتوی ممکن😀😀کلا کسی نمیتونه بفهمه من اونم😂

من از خونواده ثروتمندی نیستم،خیلی زحمت کشیدم برای رتبه سه رقمی کنکور شدن و بعدشم مهندسی😀 و الان کار می کنم و تقریبا مستقلم.❤من عاشقتم،با این که بعضی وقتا خیلی اخلاقم بد میشه🥺❤خدایا هیچ وقت از من نگیرش💗
من چادری بودم از راهنمایی به اصرار پدرم. ولی من از همون وقت متنفر بودم. تا پارسال که چادرو حذف کردم ...

همین ک ب میل خودت حفظ میکنی خودت رو با ارزشه عزیزم

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ

من چادری بودم ولیتوی خونه جلوی مهمون با مانتو ولی الان کلا مانتویی شدم ولی حجابمو با مانتو هم دارم خیلی نمیشه گفت تغییر کرده 

کلا خیلی چادر سر کردن رو بلد نبودم الان با مانتو راحت ترم

لطفاً برای سلامتی خانوادم یه صلوات بفرستید 🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792