2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=187070319]همزمان یکم دود عنبرنسا بدین، من معجزه گیاه خرگوشک رو ب چشم دیدم [ چندبار تا چه مدت ...

فک کنم دوهفته هرهروز نیم ساعت، برای فیبروم و عفونت رحم عالیه، 

من اصن ب درمان گیاهی و طب اسلامی اعتقاد نداشتم، یکی این قضیه بود یکیم درمان معجزه آسای کرونای شوهرم با داروی امام کاظم، کلن دیدم رو عوض کرد

عشق یک زینب و هفتاد و دو سر میخاهد  .........بچه بازیست مگر عشق جگر میخواهد.....سلام ب روح بلند حاج قاسم سلیمانی٬ دشمن خوب بداند امروز سردار ما بی واسطه پیام میفرستد و بی انکه رصد شود ب خطوط سرکشی میکند و قوی ترین رادار ها و پهپادهای شما نمیتواند روح بلند او را هدف قرار دهد. دشمن بداند امروز یک ایران قاسم سلیمانیست.  پای اولاد علی ک درمیان باشد خودم بند پوتین جگرگوشه ام را سفت میکنم.      اللهم ارزقنا شهادت
عطاریهادارن خرگوشک؟

راستش نمیدونم ما رفتیم کوه خودمون چیدیم، بگردی احتمالن پیدا میکنی، ازجای معتبر بخر ک چیز دیگه بهت غالب نکن، اهل کجایی اگ نزدیک باشی شاید بتونم کمکت کنم 

عشق یک زینب و هفتاد و دو سر میخاهد  .........بچه بازیست مگر عشق جگر میخواهد.....سلام ب روح بلند حاج قاسم سلیمانی٬ دشمن خوب بداند امروز سردار ما بی واسطه پیام میفرستد و بی انکه رصد شود ب خطوط سرکشی میکند و قوی ترین رادار ها و پهپادهای شما نمیتواند روح بلند او را هدف قرار دهد. دشمن بداند امروز یک ایران قاسم سلیمانیست.  پای اولاد علی ک درمیان باشد خودم بند پوتین جگرگوشه ام را سفت میکنم.      اللهم ارزقنا شهادت
عطاریهادارن خرگوشک؟

ببین عزیزم این گیاهه شاید تو بیابون دیده باشی، 

عشق یک زینب و هفتاد و دو سر میخاهد  .........بچه بازیست مگر عشق جگر میخواهد.....سلام ب روح بلند حاج قاسم سلیمانی٬ دشمن خوب بداند امروز سردار ما بی واسطه پیام میفرستد و بی انکه رصد شود ب خطوط سرکشی میکند و قوی ترین رادار ها و پهپادهای شما نمیتواند روح بلند او را هدف قرار دهد. دشمن بداند امروز یک ایران قاسم سلیمانیست.  پای اولاد علی ک درمیان باشد خودم بند پوتین جگرگوشه ام را سفت میکنم.      اللهم ارزقنا شهادت
عطاریهادارن خرگوشک؟

اینم نمونه خشک شده

عشق یک زینب و هفتاد و دو سر میخاهد  .........بچه بازیست مگر عشق جگر میخواهد.....سلام ب روح بلند حاج قاسم سلیمانی٬ دشمن خوب بداند امروز سردار ما بی واسطه پیام میفرستد و بی انکه رصد شود ب خطوط سرکشی میکند و قوی ترین رادار ها و پهپادهای شما نمیتواند روح بلند او را هدف قرار دهد. دشمن بداند امروز یک ایران قاسم سلیمانیست.  پای اولاد علی ک درمیان باشد خودم بند پوتین جگرگوشه ام را سفت میکنم.      اللهم ارزقنا شهادت
بله مادر من داشت گفته بودن باید جراحی بشه ولی خیلی راحت درمان شد

سلام عزیزم ببخشید دوباره مزاحمتون میشم بخدا مجبور شدم من این گیاهی که گفتی نتونستم پیدا کنم چنتا عطاری رفتم هرکدوم یه نمونه گیاه بجای خرگوشک بهم داد یه لطفی بکن اگه میشه برام بفرست پولشو با هزینه ارسال و دستمزد خودتون کارت به کارت میکنم براتون چون به دلایلی نمیتونم عمل کنم خونریزیم خیلی شدیده لطفا🙏🏻😔

سلام عزیزم ببخشید دوباره مزاحمتون میشم بخدا مجبور شدم من این گیاهی که گفتی نتونستم پیدا کنم چنتا عطا ...

سلام عزیزم 

منم دارم با گیاه خرگوشک فیبرومم درمان میکنم

شما انجام دادید؟ نتیجه هم گرفتید؟ 

چون من دکتر طب سنتیم گفته ازروز پونزده پریودی تا وقتی پریود بشی انجام بده 

و خرگوشک و عنبر نسا و خاکشیر رو باهم دود بدم بعد نیم ساعت بشینم روش 

گفته اگه درست انجام بدم وقتی پریود بشم دفع میشه

فعلا منتظر پریودیم هستم

خدایا شکرت. بچه هام همه زندگی و امید منو باباشونه

سلام چجوری بشی روش مگه دود میمونه

سلام عزیزم 

من اول میذارم منقل داغ بشه بعد گیاه خرگوشک و عنبر نسارو میریزم روش، میذارم دوباره منقل رو گاز

وقتی گیاه آتیش گرفت و شعله داد. میبرم منقل تو حیاط، تا اونجا برسم آتیش روشنه بعد فوت میکنم خاموش بشه و روش خاکشیر میپاشم، میشینم روش، قشنگ ۳۰ دقیقه دود میکنه. من دکترم گفت با زغال انجام نده

من ببینم اگه نتیجه داد بهت خبر میدم

امروز شد 11 روز که دود دادم

خدایا شکرت. بچه هام همه زندگی و امید منو باباشونه

اندازه فیبرومتون چنده 

ماه پبش ۵ روز دود دادم که شوهر نذاشت دیگه فیبرومم از 10 سانت به 5.5 رسیده بود

اینسری هرچی گفت انجام نده گوش ندادم. هر وقت سونو رفتم و دیدم نیست یا خیلی کوچیک شده حتما بهت خبر میدم

خدایا شکرت. بچه هام همه زندگی و امید منو باباشونه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز