سلام عزیزم
منم دارم با گیاه خرگوشک فیبرومم درمان میکنم
شما انجام دادید؟ نتیجه هم گرفتید؟
چون من دکتر طب سنتیم گفته ازروز پونزده پریودی تا وقتی پریود بشی انجام بده
و خرگوشک و عنبر نسا و خاکشیر رو باهم دود بدم بعد نیم ساعت بشینم روش
گفته اگه درست انجام بدم وقتی پریود بشم دفع میشه
فعلا منتظر پریودیم هستم