عزیزم بارداری شما پوچ هست چی رو دفن میکنی
اگه خونریزی داری کمی خون بریز تو تشت و خانمی ک پریود نشه بریزه رو کمرت
اما اگه جنین باش بازم ب همین نحوه
و بخای دفن کنی 3تا چهارشنبه بری قبرش رد کنی اما نباید پشت سرت نگاه کنی
یا خاک از قبزش برمیداری بازم3تا چهارشنبه حموم میکنی