2777
2789
عنوان

غسل سقط

| مشاهده متن کامل بحث + 4159 بازدید | 116 پست
جنین زیرسه ماه روح نداره ،بالای سه ماه میگن جنین بایددفن بشه،

نمیدونم من اینارادیگه فقط میدونم پوچ نبوده

هرکس امضای منامیخونه برای حاجت روایی من یه صلوات بفرسته ممنون میشم🌹این گلم تقدیم بهش

اگه از شما خونی اومده باشه که معمولاً میاد خون نفاسه و مثل حیض می مونه حد اقلش هم یک روزه بعد از اینکه خون بند اومد مثل حیض باید غسل نفاس کنی و هیچ ربطی هم به بچه نداره که بچه بغل باشی و…

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چطور بهت گفتن حاملگی پوچ وقتی جنین کنارته. شاید قلبش تشکیل نشده بوده.  

نه عزیز به من گفتن پوچه و بچه ای نیس 

اینو اضاف کنم سن جنین من کم بود رفتم پیشش و دکتر سونو واژینال داد اونم فقط مطبی که اون میگفت باید میرفتم چون میگفت قبول ندارم جای دیگه بری حتی آزمایش ها رو هم اونجا که دکتر میگفت باید میرفتم 

تو یه هفته 4 بار سونو رفتم باورت میشه 4 بار سونو واژینال و یه دونه روی شکم و کیسه بچم نشت کرد ولی میگفتن بچه هست ولی صبر کن با هفته ی پریودی سنش متفاوته جسم زردش هست خودش ریزس پیداش نیس و جسش کوچیکه و برای تشخیص قلب زوده  برا همین خیلی امید داشتم و هر وقت دکتر میگفت سونو من انجام می‌دادم و شروع افتادم بعد سونو به لکه و گفت چندروز دیگه بیا و دوباره سونو و تو سونو معلوم شد زیر جفت نشت کرده و دکتر گفت پوچه 

و گفت زنگ بزن این شماره برات قرص بیاره به کسی هم نگو چون این قرصا رو فقط برا من میاره و جای دیگه ای گیر نمیاد اگه از این نگیری جای دیگه گیر نمیاد طرف هم اومد دم مطب داخل پاکت 6 تا قرص به من داد 210 گرفت و رفت حتی گفتم شماره کارت بدید نداد گفت فقط پول نقد 

منم حالم خوب نبود فقط ناراحت پوچی بودم گرفتم اومدم استفاده کردم و بچه رو دیدم دلم آتیش گرفت 

آخه حتی نگفت بچه قلب نداشته گفت بچت پوچه

نمیدونم والا نمیدونم چی شد نمیدونم چرا ندیدنش

همش میگم کاش یجای دیگه رفته بودم سونو

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
چطور بهت گفتن حاملگی پوچ وقتی جنین کنارته. شاید قلبش تشکیل نشده بوده.  

حتی سونو بعد سقط رفتم گفت که داخل رحمت کاملا گاکه و بقایای جنین نیس 

اما دیروز من حسابی درد داشتم رفتم دکتر روی شکمم یکم فشار داد چون شکمم ورم کرده و بعد یه تیکه گوشت باقی مونده از جفت ازم دفع شد 

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
عزیزم منم ۷ماه پیش تو۷هفته سقط کردم وبارداریم پوچ بود فقط کیسه رو دفع کردم واصلاجنینی وجودنداشت وخ ...

نه حتی از گوشیم ریختم تو حافظه کامپیوتر چون دیدنش اذیتم میکنه 

از من کیسه دو تیکه شده بود یه جنین کامل و یه جفت ازم دفع شد یه تیکه هم دیروز از جفت بود ازم دفع شد 

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
نه اینطورنیست دوست داره نمیخادازدستت بده.اوناکه دوستشن نمیزارن بیادطرفت

😐 گور باباشون 

امروز باز رفتم دکتر فقط 95 تومن دیگه تو حسابم موند اما زنگ نزدم پول بدد 

از بس از همه عصبیم 

یه احوال از من نگرفتن

اگه اومده بود حداقل میرفت مطب رو رو سرش خراب می‌کرد دلم آروم میشد یعنی پدره بچه بود😭


برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
اگه از شما خونی اومده باشه که معمولاً میاد خون نفاسه و مثل حیض می مونه حد اقلش هم یک روزه بعد از این ...

والا امروز 7 روزه هنوز خونریزی دارم و بعصی وقتا گوشت و لخته خون

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم

خدالعنتش کنه دکتررو.  یسوال بپرسم. جنین که اومد بیرون. تموم میخورد یا نه.  آخه ما تو زایشگاه. جنین سقط شده داشتیم که تا چند دقیقه بعداز تولدشون هنوز تموم میخورد.   کاش بری دم مطب پدرشون در بیاری. اسم دکترت چی بود. مال کدوم شهری

خدایا اون چیزی رو برام بخواه که به صلاح منه. من بهت ایمان دارم. درسته بنده بدی برات بودم. درسته زمانایی که به اون چیزی که نرسیدم. ناشکری و کفر کردم. تو منو ببخش تو بخشنده‌ای پناهم باش که جز تو پناهی ندارم
خدالعنتش کنه دکتررو.  یسوال بپرسم. جنین که اومد بیرون. تموم میخورد یا نه.  آخه ما تو زایشگ ...

من اصفهان دکتر تاج السادات علامه

نه تکون نمی‌خورد

یعنی خیلی عذر میخوام من دکتر بالا سرم بود پد گذاشته بودم چون خونه مادرمم نمیخواستم جایی کثیف بشه  خجالت هم میکشیدم از دکتر

بعد احساس دفع کردم بعد که دکتر رفت نگاه کردم دیدم که جنین داخل پده 

نمیدونم من حرکتی ندیدم وچون نمیتونستم بلند شم خواهرام برام پد آماده میکردن من سریع فقط مجبور بودم گوشت هایی که خارج میشه بذارم داخل پلاستیک و تو همون هین گلاب بروتون بالا میاوردمو اصلا قدرت دقت کردن و نگاه رو نداشتم چون واقعا درد وحشتناکی بود حتی فک میکردم توهم زدم و جنینی نبوده و بعد از چند ساعت که از حاج آقا پرسیدم گفت باید دفنش کنی رفتم سراغش و دیدم جنین کامله و اونجا بود که آتیش گرفتم


برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
چرت میگن غسل باجنین چیه دیگه عذاب روحی بیخیال برو دفنش کن

دفنش کردم پست آخرم گذاشتم که دفنش کردم



برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم

ای بمیرم برا دلت تاپیکاتو خوندم😔😔😔

پسر کوچولوی من آلرژی داره ، بهونه خوراکی های خوشمزه رو میگیره اما نمیشه بخوره خیلی غصه میخوره😔پسر کوچولوی ۱ ساله من🥺💗خیلی مظلومه لطفا برای برطرف شدن آلرژیش نفری یدونه صلوات بفرستید،فرستادید بهم بگید منم بفرستم براتون❤️ممنونم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رشوه در دادگاه

fgju7jr4 | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز