نه عزیز به من گفتن پوچه و بچه ای نیس
اینو اضاف کنم سن جنین من کم بود رفتم پیشش و دکتر سونو واژینال داد اونم فقط مطبی که اون میگفت باید میرفتم چون میگفت قبول ندارم جای دیگه بری حتی آزمایش ها رو هم اونجا که دکتر میگفت باید میرفتم
تو یه هفته 4 بار سونو رفتم باورت میشه 4 بار سونو واژینال و یه دونه روی شکم و کیسه بچم نشت کرد ولی میگفتن بچه هست ولی صبر کن با هفته ی پریودی سنش متفاوته جسم زردش هست خودش ریزس پیداش نیس و جسش کوچیکه و برای تشخیص قلب زوده برا همین خیلی امید داشتم و هر وقت دکتر میگفت سونو من انجام میدادم و شروع افتادم بعد سونو به لکه و گفت چندروز دیگه بیا و دوباره سونو و تو سونو معلوم شد زیر جفت نشت کرده و دکتر گفت پوچه
و گفت زنگ بزن این شماره برات قرص بیاره به کسی هم نگو چون این قرصا رو فقط برا من میاره و جای دیگه ای گیر نمیاد اگه از این نگیری جای دیگه گیر نمیاد طرف هم اومد دم مطب داخل پاکت 6 تا قرص به من داد 210 گرفت و رفت حتی گفتم شماره کارت بدید نداد گفت فقط پول نقد
منم حالم خوب نبود فقط ناراحت پوچی بودم گرفتم اومدم استفاده کردم و بچه رو دیدم دلم آتیش گرفت
آخه حتی نگفت بچه قلب نداشته گفت بچت پوچه
نمیدونم والا نمیدونم چی شد نمیدونم چرا ندیدنش
همش میگم کاش یجای دیگه رفته بودم سونو