2777
2789
عنوان

غسل سقط

| مشاهده متن کامل بحث + 4159 بازدید | 116 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😔 نمیدونم  برای عقدمم گفتن تو باعث شدی بچمون بدبخت شه چون چله نگرفتی 😔 آخه 6 سال عقد بودم&n ...

عزیزم بارداری شما پوچ هست چی رو دفن میکنی 

اگه خونریزی داری کمی خون بریز تو تشت و خانمی ک پریود نشه بریزه رو کمرت

اما اگه جنین باش بازم ب همین نحوه

و بخای دفن کنی 3تا چهارشنبه بری قبرش رد کنی اما نباید پشت سرت نگاه کنی

یا خاک از قبزش برمیداری بازم3تا چهارشنبه حموم میکنی

من اصفهان دکتر تاج السادات علامه نه تکون نمی‌خورد یعنی خیلی عذر میخوام من دکتر بالا سرم بود پد گذا ...

پس چرا تشخیص بارداری پوچ دادن، اسی راستشو خودت خاستی سقط کنی؟؟ اگه مشکل داشتی که نیاز ب داروی قاچاق نبود

اونی که دیدی جنین نبود جفت بود

جفت عزیزم جدا بود حتی یه تیکش هم دیروز ازم دفع شد

به وضوح بچمو دیدم یه سر خیلی کوچولو که از بقیه جاهاش بزرگتر بود با قفسه سینه ی کوچولوش و به انتهاش یه چیز لوله مانند وصل بود 

همه جاش پره خون بود ولی وقتی با دستام غسلش میدادم و خوناش رفت حتی چشمای نقطه ای مانندش رو هم دیدم

 

من بچمو دیدم اونم کامل 

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
ای بمیرم برا دلت تاپیکاتو خوندم😔😔😔

خدانکنه 

😔 قسمت منم همین بود

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
خدابه دلت آرامش بده وتا آخرامسال نی نی خوشگل وسالم بهت بده انشاالله 💕

منونم😔

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
خدانکنه  😔 قسمت منم همین بود

انشاالله زودی مامان میشی میخوای اسمتو بزنم تو لیست ختم صلوات تا ۲۰ اردیبهشتم؟

پسر کوچولوی من آلرژی داره ، بهونه خوراکی های خوشمزه رو میگیره اما نمیشه بخوره خیلی غصه میخوره😔پسر کوچولوی ۱ ساله من🥺💗خیلی مظلومه لطفا برای برطرف شدن آلرژیش نفری یدونه صلوات بفرستید،فرستادید بهم بگید منم بفرستم براتون❤️ممنونم
عزیزم بارداری شما پوچ هست چی رو دفن میکنی  اگه خونریزی داری کمی خون بریز تو تشت و خانمی ک پریو ...

عزیزم پوچ نبود جنین بود 

و من غسلش دادم و دفنش کردم و اتفاقا وقتی دفنش کردم خیلی گریه میکردم عقبمو نگاه میکردم به قبر کوچولوش دیر گفتی

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
مگه نمیگی بارداری پوچ پس جنین کجاست؟؟؟ بارداری پوچ ینی جنینی تشکیل نشده

دکتر اشتباه تشخیص داد 

یا چون زیاد بهم ور رفت که به لکه افتادم الکی گفته پوچ در هر صورت من پوچ نبود جنین داشت 

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
عزیزم پوچ نبود جنین بود  و من غسلش دادم و دفنش کردم و اتفاقا وقتی دفنش کردم خیلی گریه میکردم ع ...

تازه دیدم گلم

بعضیا بچه نمیگیرتسون من ابجیم اثن بچه نگرفتش زود باردار شد

پس چرا تشخیص بارداری پوچ دادن، اسی راستشو خودت خاستی سقط کنی؟؟ اگه مشکل داشتی که نیاز ب داروی قاچاق ...

نه بقران من خیلی نگران بچم بودم روزی که گفت باید سقط کنی دنیا رو سرم خراب شد منو خانوادم نشسته بودیم به گریه هنوزم یاد آوری گریم میندازه

کل دنیام بود و جنینم 

خب دکتر گفت باید داروی قاچاق بگیری وگرنه بچه ای نیس و برای خودت خیلی خطر داره گفت این دارو سریع دفعش میکنه و چون کمیابه این خانوم فقط برای من میاره

پس پولو حاضر کن زنگش بزن وگرنه خودت برات اتفاقی میافته

من فقط خیلی ناراحت بودم 

گفتم خب اگه پوچه دلیلی نداره نگهش دارم 


برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز