77hamta مدیر عضویت: 1398/04/20 تعداد پست: 750 عنوان حس ششمی | مشاهده متن کامل بحث + 420 بازدید | 105 پست خواهش میکنم کسی که حس ششم داره بهم بگه ب اونی ک دوسش دارم میرسم یا نه؟جواب طالع مثبت میاد؟ im sad🥀💙 1400/01/24 | 01:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نغمههه عضویت: 1398/04/14 تعداد پست: 7809 دوست داشتنش حس میکنم اره بله اینا هم میشه 😘😘خیلی ممنونم وزن فعلی ۴۹ وزن بعدی ۵۰/۵۰۰ وزن دلخواه ۵۲
دلیار۲۰۲۰ عضویت: 1399/12/23 تعداد پست: 294 خواستم مشکی هم بگم به جان بابام گفتم نباشه ضایه نشم😐😂 بنظرت حسین چه حسی بهم داره میشه یه صلوات مهمونم کنی ❤😊
delaram7575 عضویت: 1398/09/14 تعداد پست: 787 زمانش نمیدونم آدم چشم و دل پاکیه ولی مشکل بر میخورید تا مرز جدایی هم میرید با حدی دوستش خو ... چرا ب مشکل میخوریم؟ مشکل از منه یا اون؟
گیسوو_84 عضویت: 1399/07/14 تعداد پست: 15724 عزیزم من کی ازدواج میکنم و خصوصیاتش چیه؟ کی شاغل میشم؟ زمان نمبدونم تا سال ایندع فکر کنم ساغل بشی.....مغرور مهربون چشم ابرو مشکی یا شایدم ابی ❤واس برگشتن عرفانم میشه صلوات بفرستید... عرفان عشقمه 🔴❤ آیدا هستم کاربری گرفتم لطفا ب اسم گیسو صدام نکنبد. تیکر تولده.
ستاره1خاموش عضویت: 1399/05/30 تعداد پست: 2583 خوب پیش میره اتفاقی ک میوفته اون روز به نفعته بنظرت حسین به ازدواجمون فکر میکنه؟ حسش نسبت به من چیه؟ 🌹لطفاً واسه رسیدن به ۲تا حاجتم خیلی دعا کن🌹
گیسوو_84 عضویت: 1399/07/14 تعداد پست: 15724 من باردارم؟ جواب دادم عزیزم خیر ❤واس برگشتن عرفانم میشه صلوات بفرستید... عرفان عشقمه 🔴❤ آیدا هستم کاربری گرفتم لطفا ب اسم گیسو صدام نکنبد. تیکر تولده.
shahdokhttt عضویت: 1399/01/04 تعداد پست: 9845 جواب دادم عزیزم خیر اره تازه دیدم😂 گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است...گاهی نگفته قرعه بنام تو میشود🌿
گیسوو_84 عضویت: 1399/07/14 تعداد پست: 15724 حست زو در مورد من و ایندم میگی؟؟.شغلم . بنظرت ویژگی های کیس احساسیم چیه و کی باهاش آشنا میشم .کراشم ... آیندنت باید خودتو سفت بگیری قوی بشی روزگار قویت میکنه زجر زیادی میکشی اما در اخر قوی میشی و هیچی زمینت نمیزنه راجب کراشات حسم مثبته ❤واس برگشتن عرفانم میشه صلوات بفرستید... عرفان عشقمه 🔴❤ آیدا هستم کاربری گرفتم لطفا ب اسم گیسو صدام نکنبد. تیکر تولده.
مهاااگلیییییی عضویت: 1399/08/27 تعداد پست: 1375 بله اگر کسه دیگه ای هم حس داره بگه آیدا و عرفان کی آشتی میکنن کی بابای عرفان راضی میشه؟؟ داره عاشقم میشه؟
گیسوو_84 عضویت: 1399/07/14 تعداد پست: 15724 دیگه ضایه ایی نداره ک گلم یه حس دیگه نمیدکنم ولی مشکی تو ذهنم بود پس درست حدس زدم ❤واس برگشتن عرفانم میشه صلوات بفرستید... عرفان عشقمه 🔴❤ آیدا هستم کاربری گرفتم لطفا ب اسم گیسو صدام نکنبد. تیکر تولده.
مهدختجان عضویت: 1399/05/12 تعداد پست: 311 زمان نمبدونم تا سال ایندع فکر کنم ساغل بشی..... مغرور مهربون چشم ابرو مشکی یا شایدم ابی ممنون عزیزم حاجت روا بشی ان شاالله
گیسوو_84 عضویت: 1399/07/14 تعداد پست: 15724 بنظرت حسین چه حسی بهم داره نمیدونم راستش.....😑 حس خوبی بهش ندارم ❤واس برگشتن عرفانم میشه صلوات بفرستید... عرفان عشقمه 🔴❤ آیدا هستم کاربری گرفتم لطفا ب اسم گیسو صدام نکنبد. تیکر تولده.
گیسوو_84 عضویت: 1399/07/14 تعداد پست: 15724 چرا ب مشکل میخوریم؟ مشکل از منه یا اون؟ دوتاییتون لبجبازید بحث و جدل ولی حل میشه ❤واس برگشتن عرفانم میشه صلوات بفرستید... عرفان عشقمه 🔴❤ آیدا هستم کاربری گرفتم لطفا ب اسم گیسو صدام نکنبد. تیکر تولده.
گیسوو_84 عضویت: 1399/07/14 تعداد پست: 15724 داره عاشقم میشه؟ کم کم.... ❤واس برگشتن عرفانم میشه صلوات بفرستید... عرفان عشقمه 🔴❤ آیدا هستم کاربری گرفتم لطفا ب اسم گیسو صدام نکنبد. تیکر تولده.
دلیار۲۰۲۰ عضویت: 1399/12/23 تعداد پست: 294 نمیدونم راستش.....😑 حس خوبی بهش ندارم خیلی مغروره لعنتی میشه یه صلوات مهمونم کنی ❤😊