elijoon75 مدیر عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 1652 عنوان حق با کیه | مشاهده متن کامل بحث + 320 بازدید | 56 پست داداشم پشت کنکوریه منم شبا میرم خونشون تا شوهرم بیاد وبیایم خونمون یه دختر۵ ساله هم دارم که آرومه خودمم آروم میشینم تو آشپزخونه با آبجیم یا مامانم صحبت میکنم خواهرمم چون مریضه نمیتونه بیاد خونمون و من میرم حالا داداشم میگه شبا زود برو صدات اذیت میکنه با اینکه اتاق خواب دارن منم گفتم اگه مشکل منم باشه نمیام حالا خواهرانه راهنماییم کنید ببینم چیکار کنم خدایا شکرت بابت همه چیز ❤ 1400/01/23 | 13:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
neda__banoo عضویت: 1398/05/30 تعداد پست: 10451 اون میگه اومدی ۱۱ برو منم میگم نرم که بهونه دستش ندم ها؟ آره عزیزم هفته ای یک بار برو و ارزش خودتو بدون و بزار دل همه برات تنگ شه، کم باش و عزیز چه برای خانواده و چه حتی همسرت!تو خونه هم زیاد جلو چشم همسرت نباید باشی که دلش برات تنگ شه 😊 همه ادما اینطورین اینجوری جذاب تری اینستا پیامتونو جواب میدم ❤️ neda_banoot
راحیلللل عضویت: 1399/08/21 تعداد پست: 2996 حق داره برادرت. کنکوره و واقعا روحیشون حساس میشه. استرس دارن و واقعا داره اذیت میشه. رعایت کن دیگه نرو نمیدونی الان داره چ استرسی تحمل میکنه با خدا باش پادشاهی کن😎
bellatrixlestrng عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 38807 اون میگه اومدی ۱۱ برو منم میگم نرم که بهونه دستش ندم ها؟ یا خدا مگه چه قدر اونجا میمونی؟😶 یازده شب؟ ❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌
راز۳ عضویت: 1399/06/17 تعداد پست: 3070 یعنی فقط یه کنکوری این دردو میفهمه. اگه صدای حرف زدن از تو هال بیاد من تو اتاق نمیتونم درس بخونم منم یک سال موندم پشت کنکور کم مونده بود برم با بچه های تو کوچه که جیغ جیغ میکنن هم دست به یقه بشم
elijoon75 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 1652 تا ۱۱ شب می مونیییی؟ خونه کار نداری استارتر؟ یکم درک کن بیچاره هیچ حرفی نزده تا الان چن ما ... همه کارامو انجام میدم بعد میرم تاهمسر بیاد ولی چون همسرمم کارش یجوریه یه مدتیه دیر میاد منم با مامانم میشینم تا بیاد وبیایم خونه ولی دیگه میخوام نرم خدایا شکرت بابت همه چیز ❤
elijoon75 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 1652 یا خدا مگه چه قدر اونجا میمونی؟😶 یازده شب؟ عزیزم خونمون خیلی نزدیکه نمیتونستم تنها بمونم شبا رو خدایا شکرت بابت همه چیز ❤
dila70 عضویت: 1399/10/12 تعداد پست: 9997 همه کارامو انجام میدم بعد میرم تاهمسر بیاد ولی چون همسرمم کارش یجوریه یه مدتیه دیر میاد منم با مامان ... بهترین کارو می کنی ک نری . آخه گناه داره اگ قبول نشه تقصیر خودت میشی باید دیر ب دیر بری دلبر ناب دلم
bellatrixlestrng عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 38807 تا ۱۱ شب می مونیییی؟ خونه کار نداری استارتر؟ یکم درک کن بیچاره هیچ حرفی نزده تا الان چن ما ... حالا میبینم من اگه جای برادر استارتر بودم خودم پرتش میکردم بیرون.زن متاهل مگه خونه زندگی نداره ؟😶خدایی خیلی مراعات کرده برادرش ❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌
elijoon75 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 1652 حق داره برادرت. کنکوره و واقعا روحیشون حساس میشه. استرس دارن و واقعا داره اذیت میشه. رعایت کن دیگه ن ... باشه نمیرم راست میگی راستش یکم دلخور شدم ازش ولی سعی میکنم بدون دلخوری دیگه کلا نرم خدایا شکرت بابت همه چیز ❤
bellatrixlestrng عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 38807 عزیزم خونمون خیلی نزدیکه نمیتونستم تنها بمونم شبا رو ربطی به دوری و نزدیکی نداره.الان برادرتون تو دوره پرتنشیه همش دارن درس میخونه.کوچکترین چیزی تمرکزشو به هم میزنه ضمن اینکه به خواب کافی هم نیاز دارهممکنه صدای شما هرچه قدرم که کم به نظر بیاد مزاحمش باشه ❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌
74shaaaadiiii عضویت: 1397/03/29 تعداد پست: 1149 چرا عزیزم لطفا با دلیل بکید پرروشده داداشت برو که روشو کم کنی الهی تکیه به لطف تو دارم نا امیدم نکن❤
elijoon75 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 1652 حالا میبینم من اگه جای برادر استارتر بودم خودم پرتش میکردم بیرون.زن متاهل مگه خونه زندگی نداره ؟😶 ... خونه زندگی دارم همه کارامو ازصبح تا شب ساعت ۸.۹ انجام میدم درضمن منم اگه یروز نمیرفتم خودشون زنگ میزدن که بیا ولی الان شرایط فرق کرده خدایا شکرت بابت همه چیز ❤
bellatrixlestrng عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 38807 خونه زندگی دارم همه کارامو ازصبح تا شب ساعت ۸.۹ انجام میدم درضمن منم اگه یروز نمیرفتم خودشون زنگ میز ... خب الان که شرایط فرق کرده شما هم باید مراعات کنید. ❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌
elijoon75 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 1652 پرروشده داداشت برو که روشو کم کنی چقدر جوابا متفاوته شما میگی برو روشو کم کنی اون دوستمونم میگه اگه جای داداشت بودم تا الان پرتت کرده بودم خدایا شکرت بابت همه چیز ❤
elijoon75 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/09 تعداد پست: 1652 خب الان که شرایط فرق کرده شما هم باید مراعات کنید. با اینکه سخته ولی میخوام همین کارو کنم خدایا شکرت بابت همه چیز ❤