2777
2789
والا ما یه بار گذاشتیم توش ، میوه ها تبدیل به کمپوت شد :/ بس ک آب داغ ریخته بود روش 

من یه برنامه ۸ دقیقه دارم آبش گرم نمیشه.


و الا بقیه برنامه هاش آبش گرم میشه. غلغله

 ⭕ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺍﺯ ذکر ﻣﻦ(نماز و قرآن) ﺭﻭﻯ ﺑﮕﺮﺩﺍﻧﺪ، ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺳﺨﺘﻰ❌  ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺭﻭﺯ قیامت 🚫ﻧﺎﺑﻴﻨﺎ🚫 ﻣﺤﺸﻮﺭﺵ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﻢ⭕➡️ ۱۲۴ طه💢 ما ابد در پیش داریم. بخاطر ۱۰۰ سالِ دنیا، ابد رو خراب نکنیم.اگه مشکل داری اعتمادرو بخون. تاپیکرزق و روزیو تاپیک تاپیک آرامش
نه عزیزم از اون واجبترلباسشوییه معاوضه مالیمون خوب نیست جلوی من کلاس میزاره

درخت هر چی پربارتر افتاده تر.. تازه به دوران رسیدگیشو کلاس معنی نکن اهمیت نده کلا هر چی هم میخره ن به رو خودت بیار نه قیمتشو بپرس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستان ماظرفشویی نداریم امکان خریدشونداریم جاریم تازه گرفته دعام کن و سرویس کرده تا جمع میشیم خونه م ...


بگو چقدر شما ندیده هستی که راحتی رو توظرفشویی میبینی.

ادم به اخلاق میزبانه که میره خونش نه امکاناتش😏😏حالا هرکی طرفشویی نداشت یعنی کسی نمیره خونش؟؟

اینو بگو تا تو افق محو بشه.کلا خفه خون میگیره🙄😆😂🤣

در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۲ کاربریم به خواست خودم لغو شد خیلی دوست داشتم بازم بمونم اما اینجا کاملا وقتمو میگرفت. نمیتونستم مدیریت کنم همش اینجا بودم.این چند سال که اینجا بودم از همه کار وزندگیم افتادم ودرجا زدم..دوسه تا کاربری دیگم داشتم که اونا قبلا توسط نی نی یار تعلیق شد.سه،چهار سال توی این سایت بودم.گاهی اوقات عصبی بودم وممکنه با کسی بد برخورد کرده باشم یا حرف بدی زده باشم.امیدوارم اگه کسی بوده که از دستم عصبانی بوده وهست اگه‌مقدوره براش منو ببخشه وحلالم کنه.برای خوشبختیم، برای سلامتی وطول عمر خودم ومادرم وهمینطور واسه ازدواجم با یک ادم مناسب وابرومند وخوشبخت شدنم دعا کنید.سنم متاسفانه هی داره بالا میره وهمچنان مجردم.واسم دعا کنید.خدافظ
منظورت سیخ کبابه؟ جنسش مناسب شستشو نیست مگه استیل باشه. من‌چدن های گازم رو هم میذارم توش گاهی ...

آره منظورم همون بود ممنون تاپیک ظرفشویی دیدم اومدم حداقل اطلاعاتی داشته باشم آخه زیادی دارایششون وب رخ میکشه

سلام دوستان ختم قران ونمازوروزه قضاوانواع چله ونایب چله وصلوات و....انجام میدم ازاین راه کمک خرج زندگیم هستم ممنون میشم کسی خواست معرفیم کنین وخرج دوقلوهاموازاین راه درمیارم خیلی ممنون وسپاسگزارم ازکمکتون
دوستان ماظرفشویی نداریم امکان خریدشونداریم جاریم تازه گرفته دعام کن و سرویس کرده تا جمع میشیم خونه م ...

ببین وسیله واجبی نیست

بنده خدا از حقارت های درونش داره خبر میده... این چیزها نه ارزش آدم رو زیاد میکنه نه کم.


ارزش ما به میزان انسانیت و تعهد ما و عبودیت ماست.

 ⭕ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺍﺯ ذکر ﻣﻦ(نماز و قرآن) ﺭﻭﻯ ﺑﮕﺮﺩﺍﻧﺪ، ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺳﺨﺘﻰ❌  ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺭﻭﺯ قیامت 🚫ﻧﺎﺑﻴﻨﺎ🚫 ﻣﺤﺸﻮﺭﺵ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﻢ⭕➡️ ۱۲۴ طه💢 ما ابد در پیش داریم. بخاطر ۱۰۰ سالِ دنیا، ابد رو خراب نکنیم.اگه مشکل داری اعتمادرو بخون. تاپیکرزق و روزیو تاپیک تاپیک آرامش
بگو چقدر شما ندیده هستی که راحتی رو توظرفشویی میبینی. ادم به اخلاق میزبانه که میره خونش نه امکاناتش ...

خیلی خوب گفتین حتما میگم یباردیدنی

سلام دوستان ختم قران ونمازوروزه قضاوانواع چله ونایب چله وصلوات و....انجام میدم ازاین راه کمک خرج زندگیم هستم ممنون میشم کسی خواست معرفیم کنین وخرج دوقلوهاموازاین راه درمیارم خیلی ممنون وسپاسگزارم ازکمکتون
آره منظورم همون بود ممنون تاپیک ظرفشویی دیدم اومدم حداقل اطلاعاتی داشته باشم آخه زیادی دارایششون وب ...

مشکلات درونیش رو داره بروز میده.

آدم های حقیر این جوری ان.


دختر بچه ها رو دیدی وقتی یه انگشتر بدل براشون بخری باهاش هی پز میدن؟


اون‌انگشتر ارزشی نداره ها

ولی این بچه فکر میکنه ارزشش با اون بیشتر شده. 

یکمی از بالاتر به موضوع نگاه کنی اونوقت تو دلت فقط میگی خدا رو شکر که من اینجوری نیستم...

 ⭕ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺍﺯ ذکر ﻣﻦ(نماز و قرآن) ﺭﻭﻯ ﺑﮕﺮﺩﺍﻧﺪ، ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺳﺨﺘﻰ❌  ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺭﻭﺯ قیامت 🚫ﻧﺎﺑﻴﻨﺎ🚫 ﻣﺤﺸﻮﺭﺵ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﻢ⭕➡️ ۱۲۴ طه💢 ما ابد در پیش داریم. بخاطر ۱۰۰ سالِ دنیا، ابد رو خراب نکنیم.اگه مشکل داری اعتمادرو بخون. تاپیکرزق و روزیو تاپیک تاپیک آرامش
ببین واقعا نیاز نیست. من دارم  البته یه زمانی خریدم که خیلی ارزون بود زمانی که صرف تمیز کر ...

آفرین دقیقا همینه حتی تو بهترین مارکا هم

 ‏تو زندگیتون دنبال آدم‌های سیر باشین سیر از مهمونی، سیر از جنس مخالف، سیر از خوشی‌های موقت، سیر از پول آدم‌های گشنه فقط به روحتون آسیب میزنندختر و پسر هم نداره !👌😊    گریس : تو فک کردی من یه فاحشه ام!!تامی : همه ی ما فاحشه ایم گریس، فقط بخش های مختلفی از بدنمون رو میفروشیم،یکی فکرشو میفروشه یکی شعورشو یکی انسانیت ...

سلام عزیزم .من پیارسال خریدم .برا من مارک بکو هست ترکیه .خاله هام و دختر خاله هامم همشون این مارکو داشتن منم اینو خریدم خوب و تمیز میشوره .۱۴ نفره اس ولی واقعا قیمت قرص هاش خیلی خیلی گرون شده .من دیگه نگه داشتم وقتی کسی میاد خونمو فرصت شستن ظرف ندارم ازش استفاده میکنم یا وقتایی که واقعا حال و حوصله ظرف شستن ندارم .در کل خرج خود ظرفشویی یه طرف خرج شوینده هاش یه طرف دیگه اس .براق کننده .نمک و جرم گیرو و قرص 🤑🤑🤑

من ی اتوپرس هم بعد ازدواجم خرید حقیقتا خیلی کاربردی نداشت من خریدم 2800اما الان گرونتر شده فک کنم ظر ...

من یه 6نفره رومیزی دارم مارک لتو برای مواقعی که حال ندارم یا کارام زیاده خوبه استفاده میکنم

چون کوچیکم هست سریع پر میشه

سلام عزیزم .من پیارسال خریدم .برا من مارک بکو هست ترکیه .خاله هام و دختر خاله هامم همشون این مارکو د ...

سلام سلام🤗تعریف بکو رو شنیدم خیلی مدلش خاطرتون هست؟ 

سیغ،چطوری اذیت کرد میشه بگین تااطلاعاتی داشته باشم

اها این سوالتون یادم رفت...


ببینید یه موقع آب نمی پاشید از نمایندگی اومدن تشخیص ندادن چشه

همکار همسرم گفته بود که این‌نیم سوز شده.

دیگه ما مدتها استفاده نکردیم.

تا نیاز به پول پیدا کردیم خواستیم تعمیر کنیم و بفروشیم

تعمیر شد

ولی خدا میدونه به ۷ ماه نکشید دوباره همون مشکل رو پیدا کرد

آب نمی پاشید.

با فشار توی تابستون هم که کلا خانم کار‌نمیکنه! برای دستاش ضرر داره😆


خلاصه یه تعمیرکار دیگه آوردیم

گفتم این خیلی من رو اذیت کرد

گفت خانم قطعاتش نیست 

و این خیلی ملوسکه خیلی ازش کار نکشیدی مشخصه.

گفت میدونی الان ۳۰ تومنه🤪🤨🤪 یعنی باورم‌نمیشد.

این فسقل خانم رو من ۱ و خرده خریدم😐😑😐


و این چنین بود که فهمیدم در حد دکور هم که باشه اون کنار

باز باید خرجش کنی


نمک و روغن جلا (که من نمیزنم) و قرصش واقعا گرونه

من قرصش رو نصف میکنم یکمی هم ژل ایرانی میزنم. 

نمک هم که هنوز ندارم. یعنی گیر نیاوردم چند وقت. دیگه بی خیال شدم.


اذیت های دیگه اش هم‌گفتم

تغییر رنگ ظروف

از بین بردن نچسب قابلمه های نازم

از بین بردن مس هام... 

رنگ لیوان های ایرانیم هم ‌کدر کرده

 ⭕ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺍﺯ ذکر ﻣﻦ(نماز و قرآن) ﺭﻭﻯ ﺑﮕﺮﺩﺍﻧﺪ، ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺳﺨﺘﻰ❌  ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺭﻭﺯ قیامت 🚫ﻧﺎﺑﻴﻨﺎ🚫 ﻣﺤﺸﻮﺭﺵ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﻢ⭕➡️ ۱۲۴ طه💢 ما ابد در پیش داریم. بخاطر ۱۰۰ سالِ دنیا، ابد رو خراب نکنیم.اگه مشکل داری اعتمادرو بخون. تاپیکرزق و روزیو تاپیک تاپیک آرامش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز