اها این سوالتون یادم رفت...
ببینید یه موقع آب نمی پاشید از نمایندگی اومدن تشخیص ندادن چشه
همکار همسرم گفته بود که ایننیم سوز شده.
دیگه ما مدتها استفاده نکردیم.
تا نیاز به پول پیدا کردیم خواستیم تعمیر کنیم و بفروشیم
تعمیر شد
ولی خدا میدونه به ۷ ماه نکشید دوباره همون مشکل رو پیدا کرد
آب نمی پاشید.
با فشار توی تابستون هم که کلا خانم کارنمیکنه! برای دستاش ضرر داره😆
خلاصه یه تعمیرکار دیگه آوردیم
گفتم این خیلی من رو اذیت کرد
گفت خانم قطعاتش نیست
و این خیلی ملوسکه خیلی ازش کار نکشیدی مشخصه.
گفت میدونی الان ۳۰ تومنه🤪🤨🤪 یعنی باورمنمیشد.
این فسقل خانم رو من ۱ و خرده خریدم😐😑😐
و این چنین بود که فهمیدم در حد دکور هم که باشه اون کنار
باز باید خرجش کنی
نمک و روغن جلا (که من نمیزنم) و قرصش واقعا گرونه
من قرصش رو نصف میکنم یکمی هم ژل ایرانی میزنم.
نمک هم که هنوز ندارم. یعنی گیر نیاوردم چند وقت. دیگه بی خیال شدم.
اذیت های دیگه اش همگفتم
تغییر رنگ ظروف
از بین بردن نچسب قابلمه های نازم
از بین بردن مس هام...
رنگ لیوان های ایرانیم هم کدر کرده