2777
2789

راستی ظرفشویی ستیغ هم میشوره برای اونهامارک دووهستش

سلام دوستان ختم قران ونمازوروزه قضاوانواع چله ونایب چله وصلوات و....انجام میدم ازاین راه کمک خرج زندگیم هستم ممنون میشم کسی خواست معرفیم کنین وخرج دوقلوهاموازاین راه درمیارم خیلی ممنون وسپاسگزارم ازکمکتون
مرسی از راهنماییتون منم ندارم اما الان با وجود بچه کوچک حس میکنم واقعا نیازه اما قیمتاشونم سرسام آور ...

ببین واقعا نیاز نیست. من دارم 

البته یه زمانی خریدم که خیلی ارزون بود


زمانی که صرف تمیز کردن ظروف چیدن و جمع کردنشون میکنی مثل زمانیه که میذاری و خودت ظرف میشوری


با این تفاوت که اون جوری خونه مرتب تره.

ملوزماتش هم گرونه

اگه یکی دو هفته کار‌نکنه جام میکنه!

کلا نازش زیاده.


خیلی وقتا هم ظرف ها رو درست نمیشوره

از طرفی رنگ‌بعضی از ظروف رو می بره


ظرفای طوس چینی من رو کمرنگ کرد.

رنگ‌بعضی از قاشق های ژاپنیم رو برد.


و خب آخرش قابلمه و ماهی تابه با خودته.

فیلترش رو باید زود به زود تمیز کنی.


و یه موصوع دیگه اینکه من هنوز نتونستم با روغن جلا کنار بیام. یعنی چیه که می پاشه روی ظروف برای براق شدن در آخرین شستشو؟


بعدم که همراه غذا میره تو بدنمون.


تازه ظروفی که تمیز نمیشوره رو هم دیگه عمرا خودش تمیز بشوره! باید خودت بشوری.


این بود انشای من😆

 ⭕ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺍﺯ ذکر ﻣﻦ(نماز و قرآن) ﺭﻭﻯ ﺑﮕﺮﺩﺍﻧﺪ، ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺳﺨﺘﻰ❌  ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺭﻭﺯ قیامت 🚫ﻧﺎﺑﻴﻨﺎ🚫 ﻣﺤﺸﻮﺭﺵ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﻢ⭕➡️ ۱۲۴ طه💢 ما ابد در پیش داریم. بخاطر ۱۰۰ سالِ دنیا، ابد رو خراب نکنیم.اگه مشکل داری اعتمادرو بخون. تاپیکرزق و روزیو تاپیک تاپیک آرامش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه نمیتونی الجی یا سامسونگ بخری ما ظرفشوییمون midea مدلشم 7605

الجی سامسونگ قیمتش بالاس علاوه بر اون میگن چون تحریمم علاوه بر مونتاژ خیلی از قطعاتشو چینی کردن.. ممنونم از راهنماییتون راضی هستین از شستشوش؟ 

راستی ظرفشویی ستیغ هم میشوره برای اونهامارک دووهستش

ستیغ چیه

اتفاقا مارک دوو خیلی من رو اذیت کرد

 ⭕ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺍﺯ ذکر ﻣﻦ(نماز و قرآن) ﺭﻭﻯ ﺑﮕﺮﺩﺍﻧﺪ، ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺳﺨﺘﻰ❌  ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺭﻭﺯ قیامت 🚫ﻧﺎﺑﻴﻨﺎ🚫 ﻣﺤﺸﻮﺭﺵ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﻢ⭕➡️ ۱۲۴ طه💢 ما ابد در پیش داریم. بخاطر ۱۰۰ سالِ دنیا، ابد رو خراب نکنیم.اگه مشکل داری اعتمادرو بخون. تاپیکرزق و روزیو تاپیک تاپیک آرامش
باید فاکتورش رو پیدا کنم ، ولی مال من 14 نفره است ، میوه هم نمیشوره  به نظرم رفتی تو فروشگاه ، ...

مال من برنامه شستشوی میوه نداره ولی تعمیرکار‌اومد خونمون گفت میوه هم‌میشوره

 ⭕ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺍﺯ ذکر ﻣﻦ(نماز و قرآن) ﺭﻭﻯ ﺑﮕﺮﺩﺍﻧﺪ، ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺳﺨﺘﻰ❌  ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺭﻭﺯ قیامت 🚫ﻧﺎﺑﻴﻨﺎ🚫 ﻣﺤﺸﻮﺭﺵ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﻢ⭕➡️ ۱۲۴ طه💢 ما ابد در پیش داریم. بخاطر ۱۰۰ سالِ دنیا، ابد رو خراب نکنیم.اگه مشکل داری اعتمادرو بخون. تاپیکرزق و روزیو تاپیک تاپیک آرامش
ببین واقعا نیاز نیست. من دارم  البته یه زمانی خریدم که خیلی ارزون بود زمانی که صرف تمیز کر ...

🤗🤗مرسی عزیزم همسرمم دقیقا حرفای شما رو میزنه میگه کلی ظرف باید جمع بشه بعد بچینی تمیز کنی خمونو دو سوته بشور راحتری

ستیغ چیه اتفاقا مارک دوو خیلی من رو اذیت کرد

سیغ،چطوری اذیت کرد میشه بگین تااطلاعاتی داشته باشم

سلام دوستان ختم قران ونمازوروزه قضاوانواع چله ونایب چله وصلوات و....انجام میدم ازاین راه کمک خرج زندگیم هستم ممنون میشم کسی خواست معرفیم کنین وخرج دوقلوهاموازاین راه درمیارم خیلی ممنون وسپاسگزارم ازکمکتون
الجی سامسونگ قیمتش بالاس علاوه بر اون میگن چون تحریمم علاوه بر مونتاژ خیلی از قطعاتشو چینی کردن.. مم ...

خواهش میکنم.اره واقعا اصلا شاید اصلشم پیدا نکنین ما یبار رفتیم بانه و متوجه شدیم که روی ظرفشویی ها برند های الکی میزنن.اره ما راضیم بجای قرصم مایع ظرفشویی میریزیم جا دار هم هست

ال جی خوبه  بین ایرانی ها شنیدم پاکشوما هم خوبه

آره منم تعریف پاکشوما رو شنیدم. منم اگر به خودم بود ایرانی می خریدم. اینو بنده خدایی خریده بود و اصلا استفاده نکرده بود

منم قسطی ازش خریدم

 ⭕ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺍﺯ ذکر ﻣﻦ(نماز و قرآن) ﺭﻭﻯ ﺑﮕﺮﺩﺍﻧﺪ، ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺳﺨﺘﻰ❌  ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺭﻭﺯ قیامت 🚫ﻧﺎﺑﻴﻨﺎ🚫 ﻣﺤﺸﻮﺭﺵ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﻢ⭕➡️ ۱۲۴ طه💢 ما ابد در پیش داریم. بخاطر ۱۰۰ سالِ دنیا، ابد رو خراب نکنیم.اگه مشکل داری اعتمادرو بخون. تاپیکرزق و روزیو تاپیک تاپیک آرامش
ولش کن ندید بدید هس،چیز واجبی نیس ماشین ظرفشویی...حساس نشو 

نه عزیزم از اون واجبترلباسشوییه معاوضه مالیمون خوب نیست جلوی من کلاس میزاره

سلام دوستان ختم قران ونمازوروزه قضاوانواع چله ونایب چله وصلوات و....انجام میدم ازاین راه کمک خرج زندگیم هستم ممنون میشم کسی خواست معرفیم کنین وخرج دوقلوهاموازاین راه درمیارم خیلی ممنون وسپاسگزارم ازکمکتون
سیغ،چطوری اذیت کرد میشه بگین تااطلاعاتی داشته باشم

منظورت سیخ کبابه؟

جنسش مناسب شستشو نیست

مگه استیل باشه.


من‌چدن های گازم رو هم میذارم توش گاهی

ظروف مسی و رویی من رو از بین برد


دو تا قابلمه مااااه داشتم کف ش رو از بین برد.

اینا برام تجربه شد که هر چیزی رو نمیشه گذاشت توش

 ⭕ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺍﺯ ذکر ﻣﻦ(نماز و قرآن) ﺭﻭﻯ ﺑﮕﺮﺩﺍﻧﺪ، ﺑﻰ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺳﺨﺘﻰ❌  ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺭﻭﺯ قیامت 🚫ﻧﺎﺑﻴﻨﺎ🚫 ﻣﺤﺸﻮﺭﺵ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﻢ⭕➡️ ۱۲۴ طه💢 ما ابد در پیش داریم. بخاطر ۱۰۰ سالِ دنیا، ابد رو خراب نکنیم.اگه مشکل داری اعتمادرو بخون. تاپیکرزق و روزیو تاپیک تاپیک آرامش
دوستان ماظرفشویی نداریم امکان خریدشونداریم جاریم تازه گرفته دعام کن و سرویس کرده تا جمع میشیم خونه م ...

چقدر بی فرهنگه و بی شعوره مگه ظرفشویی مثل گاز و یخچال و اینا یه عضو اصلیه و باید حتما همه داشته باشنش؟😂وقتی تو یه جمعی این حرفو میزنه اکثرا همه میفهمن که چه ادم ندید بدیدیه و شخصیت خودش بی ارزش جلوه داده میشه.اصلا برات اهمیت نداشته باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز