ببین واقعا نیاز نیست. من دارم
البته یه زمانی خریدم که خیلی ارزون بود
زمانی که صرف تمیز کردن ظروف چیدن و جمع کردنشون میکنی مثل زمانیه که میذاری و خودت ظرف میشوری
با این تفاوت که اون جوری خونه مرتب تره.
ملوزماتش هم گرونه
اگه یکی دو هفته کارنکنه جام میکنه!
کلا نازش زیاده.
خیلی وقتا هم ظرف ها رو درست نمیشوره
از طرفی رنگبعضی از ظروف رو می بره
ظرفای طوس چینی من رو کمرنگ کرد.
رنگبعضی از قاشق های ژاپنیم رو برد.
و خب آخرش قابلمه و ماهی تابه با خودته.
فیلترش رو باید زود به زود تمیز کنی.
و یه موصوع دیگه اینکه من هنوز نتونستم با روغن جلا کنار بیام. یعنی چیه که می پاشه روی ظروف برای براق شدن در آخرین شستشو؟
بعدم که همراه غذا میره تو بدنمون.
تازه ظروفی که تمیز نمیشوره رو هم دیگه عمرا خودش تمیز بشوره! باید خودت بشوری.
این بود انشای من😆