2777
2789
خواهش میکنم گلم اگه پولش و جاش داری بگیر چرا بد باشه؟؟؟  ولی استفاده کن  نزار دکوری بمو ...

اتفاقا اشپزخونم کوچیکه باید ی تغییری تو کابینتا بدم تا بشه جاش داد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مال منم الجی ۵۱۲ هست میوه رو نمیشوره .

پارسال بانه رفتم خریدم .

بنظرم اگه جنس خوب میخوای خودت برو بانه ، خیلی جنسای تقلبی اومده تو بازار حتی خود بانه هم پر از جنسای تقلبیه .

تقریبا همه تو فامیلامون ظرفشویی دارن ، جاریام قبل از من داشتن .

فکر میکردم چیز بدرد بخوری نیست ولی وقتی خریدم تازه فهمیدم چقدر واسه هر خونه ای لازمه .

بنظرم حتی از لباسشویی هم واجبتره چون ما هر روز لباس نمیشوریم ولی هر روز ظرف میشوریم .

قابلمه های من استیله وقتی میذارم تو ماشین برق میزنن .

تا حالا با پودر کار نکردم و همیشه قرص فیری استفاده کردم که نیازی به جلا و نمک و اینا نداره ( من از پارسال یه بار نمک ریختم هنوز چراغش روشن نشده )

کلا آب خیلی خیلی کمی استفاده میکنه حدود ۱۵ لیتر تو هر شستشو .

شده چندین هفته خونه نبودم وقتی اومدم هیچ مشکلی ایجاد نشده ( آخه شنیدم باید از ظرفشویی همیشه استفاده کرد )

سلام سلام🤗تعریف بکو رو شنیدم خیلی مدلش خاطرتون هست؟ 

عزیزم بذارید نگاه کنم حتما بهتون میگم .البته میگم برا من پیارساله .الان حتما که مدلای جدیدتری اومده ولی خب من از ظرفشویی خودم راضیم .برا من سه طبقه اس .بالا جا قاشق و دوتا طبقه دیگه داره و البته سبد قاشق چنگال جداگانه هم داره که من کلا از اول از اون استفاده نکردم 

من ۷ سال اینوکس المان دارم راضیم ازش البته من وقتای پریودی و مهمون داشتن استفاده میکنم و واقعا چیز کاربردیه 

من از قرص و ژل ایرانی استفاده میکنم میگن خوب نیست ولی واس منکه تمیز میکنه 

چدنای گاز و فی‌لتر هود رو میزارم داخلش واقعا تمیز میشه 

قابلمه هنوز نذاشتم و نمیدونم در چه حد میشوره من فقط شستشوی خالی میزنم ینی با قسمت خشک کردن کار نمیکنم چون هم زمانش زیاد میشه هم اینکه اون جلا دهنده رو میپاشه رو ظرفا ک خوشم نمیاد حس میکنم لیز شده

این کاربری سوم منه دیگه خطی ندارم که عضو بشم دوتا دیگه سر هیچ و پوچ ترکید شب خوابیدم صبح دیدم نیست امیدوارم باز نترکم😐😐😐هرانکس نان دهد دندان دهدیکمی غیر باوره ولی چه کنیم باید خودمنو گول بزنیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز