مال منم الجی ۵۱۲ هست میوه رو نمیشوره .
پارسال بانه رفتم خریدم .
بنظرم اگه جنس خوب میخوای خودت برو بانه ، خیلی جنسای تقلبی اومده تو بازار حتی خود بانه هم پر از جنسای تقلبیه .
تقریبا همه تو فامیلامون ظرفشویی دارن ، جاریام قبل از من داشتن .
فکر میکردم چیز بدرد بخوری نیست ولی وقتی خریدم تازه فهمیدم چقدر واسه هر خونه ای لازمه .
بنظرم حتی از لباسشویی هم واجبتره چون ما هر روز لباس نمیشوریم ولی هر روز ظرف میشوریم .
قابلمه های من استیله وقتی میذارم تو ماشین برق میزنن .
تا حالا با پودر کار نکردم و همیشه قرص فیری استفاده کردم که نیازی به جلا و نمک و اینا نداره ( من از پارسال یه بار نمک ریختم هنوز چراغش روشن نشده )
کلا آب خیلی خیلی کمی استفاده میکنه حدود ۱۵ لیتر تو هر شستشو .
شده چندین هفته خونه نبودم وقتی اومدم هیچ مشکلی ایجاد نشده ( آخه شنیدم باید از ظرفشویی همیشه استفاده کرد )