2777
2789

والا ما یه زمانی شنیدیم کشور شده

آخر هم نفهمیدیم چرا؟😕

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قم کانتری😂😂

Yeah yeah😁

ولی چرا واقعا؟😂 اصلا ۱ میلیون جمعیت داره؟!

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
خخ اره بزودی🤣

به سلامتی  

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.

حالا من کاری به سیتی و کانتری ندارم مگه باشگاه ها تعطیل نیس؟؟؟

خدایا مرسی بابت زندگی آرومم  نشستم و فقط نظاره گر هستم که خدا داره تک تک خواسته هام رو برآورده میکنه  
آره بابا یه میلیون و داره نزن تو سر مال😂😎 من خودمم ساکن قمم 🥲😂

ببخشید.. آخه شهر کوچیکیه. 

البته منظورم جمعیت ساکن اونجا بود. و الا میدونم زائر زیاد داره

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
ببخشید.. آخه شهر کوچیکیه.  البته منظورم جمعیت ساکن اونجا بود. و الا میدونم زائر زیاد داره

نهههه عزیزم ناراحت نشدممم که😁 

بله از نظر امکانات و... به نظرم خیلی جای پیشرفت داره

نهههه عزیزم ناراحت نشدممم که😁  بله از نظر امکانات و... به نظرم خیلی جای پیشرفت داره

اگه یه‌وقتی رفتی حرم حضرت معصومه برای منم دعا کن🌹

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
حتما عزیزم😍🙏🏻❤️

🙂💚🌹

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حالم گرفتس

دخت_یخی | 25 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   مینال  |  48 دقیقه پیش
توسط   solmy  |  41 دقیقه پیش