2777
2789

والا ما یه زمانی شنیدیم کشور شده

آخر هم نفهمیدیم چرا؟😕

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قم کانتری😂😂

Yeah yeah😁

ولی چرا واقعا؟😂 اصلا ۱ میلیون جمعیت داره؟!

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
خخ اره بزودی🤣

به سلامتی  

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.

حالا من کاری به سیتی و کانتری ندارم مگه باشگاه ها تعطیل نیس؟؟؟

خدایا مرسی بابت زندگی آرومم  نشستم و فقط نظاره گر هستم که خدا داره تک تک خواسته هام رو برآورده میکنه  
آره بابا یه میلیون و داره نزن تو سر مال😂😎 من خودمم ساکن قمم 🥲😂

ببخشید.. آخه شهر کوچیکیه. 

البته منظورم جمعیت ساکن اونجا بود. و الا میدونم زائر زیاد داره

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
ببخشید.. آخه شهر کوچیکیه.  البته منظورم جمعیت ساکن اونجا بود. و الا میدونم زائر زیاد داره

نهههه عزیزم ناراحت نشدممم که😁 

بله از نظر امکانات و... به نظرم خیلی جای پیشرفت داره

نهههه عزیزم ناراحت نشدممم که😁  بله از نظر امکانات و... به نظرم خیلی جای پیشرفت داره

اگه یه‌وقتی رفتی حرم حضرت معصومه برای منم دعا کن🌹

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
حتما عزیزم😍🙏🏻❤️

🙂💚🌹

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز