درخواست دوستی قبول نمیکنم|| کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ریاکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
درخواست دوستی قبول نمیکنم|| کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ریاکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
درخواست دوستی قبول نمیکنم|| کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ریاکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
آره بابا یه میلیون و داره نزن تو سر مال😂😎 من خودمم ساکن قمم 🥲😂
ببخشید.. آخه شهر کوچیکیه.
البته منظورم جمعیت ساکن اونجا بود. و الا میدونم زائر زیاد داره
درخواست دوستی قبول نمیکنم|| کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ریاکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
نهههه عزیزم ناراحت نشدممم که😁 بله از نظر امکانات و... به نظرم خیلی جای پیشرفت داره
اگه یهوقتی رفتی حرم حضرت معصومه برای منم دعا کن🌹
درخواست دوستی قبول نمیکنم|| کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ریاکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
درخواست دوستی قبول نمیکنم|| کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ریاکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.