2777
2789

خو؟

اگه کلماتو غلط غلوط و اشتباه مینویسم لطفا ریپلای نکن و نخند ونیازیم نیست درستشو بهم بگی فقط ب بزرگی خودت ببخش و بدون ک اصلا تمرکزی روی کلمات نداردمم کیبوردمم هنگیه تازع وارد نی نی سایت شدم ولی تازه وارد نیستم با نی نی سایت اشنایی کاملل دارم ی دخترع ناامیدم بدون هیچ ارزویی توی تایپیکای غمگین همرو دلداری میدم و تو تایپیکای غمگینم همه دلداریم میدن ولی هم من هم غمگینای دیگ ک همو دلداری میدیم میدونیم ک اینا فقطط دلداری و تامامممم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه روزعیدخواهرشوهرتون زنگ بزنه وفقط بابرادرش حرف بزنه و تبریک بگه ناراحت نمیشید؟

نه.چون دیگه برام تموم شدن و ارزشی ندارن...اگه خواهرت باهات این کارو کنه ناراحت باش...اونا که غریبن

امیدوارم مادرشوهر و خواهرشوهرای گلم‌«البته گل های قالی»هر وقت برن بدی منو به شوهرم بگن تبدیل به سنگ بشن...😐..............دوستان ،برای صاحب خونه شدنم لطفا نفری ی صلوات بفرستید.
اگه روزعیدخواهرشوهرتون زنگ بزنه وفقط بابرادرش حرف بزنه و تبریک بگه ناراحت نمیشید؟

اگه از شما بزرگتر هست وظیفه خودت ک بهش زنگ بزنی

وقتی جوابتو نمیدم یعنی نظرتون برام مهم نیست . خودتونو خسته نکنید . 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز