2777
2789
عنوان

کمکم کنید

56 بازدید | 8 پست

سلام بچه ها ‌توروخدا هرکی میتونه کمکم کنه 

من سه ماه پیش شپش گرفتم تمام مراحل رو رفتم حتی نفت هم زدم الان چن وقته وقتی انگشتام  لای ماه همه احساس میکنم یه چیز ریزی داخل ریشه موهامو با شامپو  نرم کننده و شونه هم چن بار انجام دادم بازم همون  طوره  

برو داروخونه مشکلتو توضیح بده دویست جور شامپو دارن واسه این چیزا.

ممکنه موهات مستعد شپش باشه که باید شامپوتو کلا عوض کنی شامپوی مخصوص بزنی

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام میخواید از سرکه سفید استفاده کنید با اسپری روی موها بزنید و نیم ساعت بزارید بمونه روی موها هم ح ...

وای سرکه نه بخدا اینقدر همه چیز گذاشتم الان اسید معده دارم 

فکر نکنم روی معده تاثیر گذاشته باشه بعد این سرکه صنعتی هست نه سرکه توی ترشی ریخته میشه

نمیدونم دیگه بخدا  مغزم کار نمیکنه اعصابم خورد شده برام دعا کن مشکلم برطرف بشه

نمیدونم دیگه بخدا  مغزم کار نمیکنه اعصابم خورد شده برام دعا کن مشکلم برطرف بشه

خب به یه دکتر مو مراجعه کنید یا به داروخانه برید حتما یه شامپو ضد شپش بهتون میده ان شاءالله هر چی زودتر بهتر میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خاک تو سرم

mm1345 | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز