دوستم میخواد منو بزاره کنار حدود چهار ساله که باهم دوستیم یک سال آخر خیلی صمیمی شدیم باهم اون خیلی اشتباهات کرده و من بخشیدمش اگر یکی دیگه بود حتما میزاشتش کنار چون اشتباهاتش اسیبهای خیلی بدی میتونست به من بزنه مامان اون خیلی سخت گیره خیلی سخت اجازه میده که دوستم بیاد بیرون و باهم بریم
توی عید ما عید دیدنی زیاد میریم جوری که اصلا یک هفته ی اول عید خونه نیستیم
بعد دوستم خودش سه روز اول عید اصلا نبود ولی خب من اون سه روز بیشتر وقت داشتم و خونه بودم ولی منتظرش موندم تا تموم شه عید دیدتیهاشون بعد دیروز ازم خواست بریم بیرون منم گفتم ببخشید نمیتونم بیام اخه میخواستیم بریم عید دیدنی امروزم دوباره ازم خواست ولی امروزم نمیتونم باهش برم از مامانمم پرسیدم گفت زشته اگر نیای عید دیدنی
بعد به دوستم گفتم نمیتونم بیام بیخشید...گفت باشه گفت من میخوام برم یه دوست پیدا کنم گفتم پس من چی ام این وسط گفت میخوام یکی باشه باهاش برم بیرون تو که نمیای بهش گفتم تو که میدونی من از خدامه با تو بیام بیرون بعد خلاصه اینطور که از حرفاش فهمیدم میخواد دوستیشو باهام تموم کنه منم که به غیر از این دوستی ندارم میخواستم بپرسم اگر دوستی نداشته باشی سخت نیست...بنظرتون من چکار کنم
اخه دوست جدیدم که نمیتونم پیدا کنم نه مدرسه میرم نه کلاسی...ینی نمیتونم فعلا هیچ دوستی پیدا کنم