2777
2789
عنوان

دیدن

156 بازدید | 20 پست

کیا تا حالا  خواب ائمه ارو‌‌ دیدن ؟ و حاجت گرفتن 

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من 

حاجتتون‌‌ رو گرفتید ؟

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  

من ارزومه‌ خوابشون رو ببینم ولی نمیدونم چرا هر چقدر ام التماسشون میکنم خوابشون رو نمیبینم 

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
بله اتفاقا خیلی غیر ممکن بنظر میرسید ولی بهم گفتن میشه و شد البته تو دلشکسته ترین حالت ممکن صداشون ...

چه قدر عالی 

ای کاش بشه منم  ببینم حاجتای غیر ممکن دارم

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
از خدا صلاحتو بخواه  حاجت من به صلاحم بود واقعا  اگه نباشه بزور نخواه🙂🙏

چشم ممنون 

التماس دعا  ای کاش بشه  

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز