2777
2789
عنوان

دیدن

156 بازدید | 20 پست

کیا تا حالا  خواب ائمه ارو‌‌ دیدن ؟ و حاجت گرفتن 

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من 

حاجتتون‌‌ رو گرفتید ؟

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  

من ارزومه‌ خوابشون رو ببینم ولی نمیدونم چرا هر چقدر ام التماسشون میکنم خوابشون رو نمیبینم 

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
بله اتفاقا خیلی غیر ممکن بنظر میرسید ولی بهم گفتن میشه و شد البته تو دلشکسته ترین حالت ممکن صداشون ...

چه قدر عالی 

ای کاش بشه منم  ببینم حاجتای غیر ممکن دارم

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
از خدا صلاحتو بخواه  حاجت من به صلاحم بود واقعا  اگه نباشه بزور نخواه🙂🙏

چشم ممنون 

التماس دعا  ای کاش بشه  

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش