2777
2789
البته همه مجردا این روزا باکره نیستن......

واقعیت تلخ جامعه ی این روزا 🙆‍♀️

یک انسان تا زمانی که مادر دارد فقیر نیست.. (آبراهام_لینکلن)       قلبم ارومیه❤️💛                                                  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بعید میدونم مهم نباشه این موضوع..اونم تو ایران!!!

بستگي ب عقايد و خانواده داره ديه 

من مجرديم كاپ ميذاشتم🤷🏻‍♀️رابطم نداشتم 🤷🏻‍♀️

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-

بچه ها اینو یکی تو نظرات کاپ قاعدگی دیجی کالا نوشته...

نوشته مجردم، میشه‌ مجرد باشه و استفاده کنه؟


با اینکه مجردم هم سایز یکو گرفتم هم سایز دو . دوره ی اول هست که دارم استفاده میکنم ، یکم داخل کردن و دراوردنش سخته ولی بقول تتلو قلقش داره دستم میاد عالیه بخرید دوستان , خیلی خیلی بهتر از پد و نوار بهداشتی و بوی خون و عرق سوز شدنه!

یعنی باکره نبودی؟

معني باكره در لغت يني كسي ك هيچ گونه رابطه اي نداشته

من با كاپ قاعدگي رابطه بر قرار نكردم ك باكره نباشم😂😂😂

ولي اگر منظورت هايمنه اره نميدونم ديه چيشد اون! من كاپ استفاده ميكردم..🤷🏻‍♀️

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
بچه هااااا اینو یکی تو نظرات کاپ قاعدگی دیجی کالا نوشته... نوشته مجردم با اینکه مجردم هم سایز ...

خب مشكلش؟!

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
چون نوشت همه مجردا یه جوریم شد😐

نه عزیزم منظورش این بود همه باکره نیستن 

نگفت که هیچ کی باکره نیست. 

من عقدم ولی حتی نامزدم رو لمس هم نکردم با این که مال همیم. چه برسه به.......... 

یک انسان تا زمانی که مادر دارد فقیر نیست.. (آبراهام_لینکلن)       قلبم ارومیه❤️💛                                                  
خب باکره مگه می‌تونه ؟ چجوری ؟

عزيزم كامنتاي منو بخون😄گفتم كه اگر كسي براش مهم نباشه هايمن ميتونه استفاده كنه 

منع پزشكي نداره 

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز