رویا۱۴۵ مدیر عضویت: 1399/03/14 تعداد پست: 9600 عنوان تامپون | مشاهده متن کامل بحث + 798 بازدید | 93 پست خانم ها چطوری از تامپون استفاده میکنن؟کارایی داره؟؟ 1399/12/25 | 10:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mimoo عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 705 نه عزیزم منظورش این بود همه باکره نیستن نگفت که هیچ کی باکره نیست. من عقدم ولی حتی نام ... دقیقا درست میگی. منظورم این نبود که هیچ مجردی باکره نیست. منظورم این بود بعضی مجردا باکره نیستن.....
آزادمممم عضویت: 1399/11/09 تعداد پست: 2154 دقیقا درست میگی. منظورم این نبود که هیچ مجردی باکره نیست. منظورم این بود بعضی مجردا باکره نیستن..... 👌👌👌 یک انسان تا زمانی که مادر دارد فقیر نیست.. (آبراهام_لینکلن) قلبم ارومیه❤️💛
77maryammm عضویت: 1399/05/25 تعداد پست: 3487 بله عزیزم منظورم هایمن بود..... الانم مجردی یا ازدواج کردی؟ ببين كلا شايد درك نكني منو...ولي مجرد نيستم تو رابطم ولي ازدواج نكرديم ولي خانواده ها ميدونن...داريم كارامونو ميكنيم ايشالا اگر مشكلي پيش نياد بمهاجرت كنيم ...دعا كن بشه😁❤️ اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
mimoo عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 705 ببين كلا شايد درك نكني منو...ولي مجرد نيستم تو رابطم ولي ازدواج نكرديم ولي خانواده ها ... چرا اتفاقا درکتون میکنم عزیزم. امیدوارم موفق باشید.....
77maryammm عضویت: 1399/05/25 تعداد پست: 3487 چرا اتفاقا درکتون میکنم عزیزم. امیدوارم موفق باشید..... اخه اينجا زياد جبهه ميگيرن...زياد توهين شنيدم متاسفانه...:)خوشال شدم شما درك كردين.ممنوننن شماهم موفق باشين❤️💜✨ اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
mimoo عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 705 اخه اينجا زياد جبهه ميگيرن...زياد توهين شنيدم متاسفانه...:) خوشال شدم شما درك كردين.ممنوننن ... خواهش میکنم عزیزم. زندگی هرکس و اعمال و رفتارش داخل حریم شخصیش به خودش مربوطه و نه به دیگران.....چند سالته شما؟
77maryammm عضویت: 1399/05/25 تعداد پست: 3487 خواهش میکنم عزیزم. زندگی هرکس و اعمال و رفتارش داخل حریم شخصیش به خودش مربوطه و نه به دیگران..... چ ... متاسفانه بعضيا اينو نميدونن هنوز...٢٠ اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
mimoo عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 705 متاسفانه بعضيا اينو نميدونن هنوز... ٢٠ چند وقته که با دوست پسرت زندگی میکنی؟
77maryammm عضویت: 1399/05/25 تعداد پست: 3487 چند وقته که با دوست پسرت زندگی میکنی؟ ٣ ساله باهميم ولي پيش هم ١ساله اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
عطربهار۲۱ عضویت: 1398/01/30 تعداد پست: 5477 متاسفانه بعضيا اينو نميدونن هنوز... ٢٠ مگه با دوست پسسرت زندگی میکنی؟؟؟دور از خانواده؟؟؟!!
77maryammm عضویت: 1399/05/25 تعداد پست: 3487 مگه با دوست پسسرت زندگی میکنی؟؟؟ دور از خانواده؟؟؟!! بابااا😂😂😂اره 😂اروم باش...😂 اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
عطربهار۲۱ عضویت: 1398/01/30 تعداد پست: 5477 بابااا😂😂😂 اره 😂اروم باش...😂 جدی میگیییی؟؟؟؟واقعا یعنی خانوادت مشکلی ندارن؟؟؟باورم نمیشه
77maryammm عضویت: 1399/05/25 تعداد پست: 3487 جدی میگیییی؟؟؟؟ واقعا یعنی خانوادت مشکلی ندارن؟؟؟ باورم نمیشه شوخي ندارم ك😂مشكلي ندارن...اخه ب نظرم فرقي نداره ازدواج همون رسمي كردنشه ديه...كاغذبازياشو اينا...حالا هروقت اوكي شد رفتيم اونجا اينكارارو ميكنيم...شايدم نكنيم تا حالا هروقت بچه خواستيم اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
mimoo عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 705 شوخي ندارم ك😂 مشكلي ندارن...اخه ب نظرم فرقي نداره ازدواج همون وسمي كردنشه ديه...كاغذبازياشو اينا.. ... قصد مهاجرت دارین؟
حریقسبز عضویت: 1398/08/21 تعداد پست: 3265 البته همه مجردا این روزا باکره نیستن...... بله اینم حرفیه👍 من اگه مثل خیلیا بودم …الآن با خیلیا بودم …