2777
2789
قصد مهاجرت دارین؟

اره...ولي سخت شده خيلي..

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کجا بسلامتی؟

از طريق تحصيلي ميخواسيم بريم المان حاالا فعلا معلوم ني پذيرش بگيريم...

ولي مشكل اينجاس ممكنه يهو دو تا كشور مختلف پذيرش بياد بعد اونطوري كار سخت ميشه يا بايد نريم يا بريم مثلا حالا يكيمون دوباره درست كنه كارشو بياد پيش اون يكي

يا اينكه تركيه بريم اول بعد ازونجا باز بريم يجا ديه ك اين ب نظرم بهتره حالا فعلا مونديم...😂😁

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
هرجا میرید سلامت و موفق باشید.....

❤️✨

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
عقد نکردین باهم و صیغه محرمیت ندارین الان؟؟

اهااا برا اون باورت نميشد؟

نه نكرديم😅ازون لحاظ...اعتقاد نداريم واقعيتش...

حالا الان ميان منو ميندازن تو گوني ميبرن زندان😂ب جرم ترويج فساد

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
اهااا برا اون باورت نميشد؟ نه نكرديم😅ازون لحاظ...اعتقاد نداريم واقعيتش... حالا الان ميان منو ميند ...

خوب شما که دارین باهم زندگی میکنین..خوب یه عقد ساده تو محضر یا یه صیغه محرمیت چقد وقت میبره مگه؟؟ چیزی هم از رابطتون کسر نمیشه

خوب شما که دارین باهم زندگی میکنین..خوب یه عقد ساده تو محضر یا یه صیغه محرمیت چقد وقت میبره مگه؟؟ چی ...

وقت ك نميبره نهايتا يه ساعت😂

ولي اخه فرقي نداره🤷🏻‍♀️

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
آخه با آب ساده میشورند بعد دوباره میزارن اتفاقا نحوه استفاده اش رو دیدم ولی بازم فکر میکنم بهداشتی ن ...

آره تو حین استفاده با آب میشورن 

دستاام ک باید با مایع شست.

ولی قبل و بعدش میجوشونن

شماام مث من یکم وسواس داری رو این چیزا.منم میدونم ک مشکلی نداره خیلیا استفاده کردن مشکل نداره ولی دلم نمیاد خودم استفاده کنم

ازدواجتون رو در کشور دیگه ثبت کنید خیلی به عنوان یک زن به نفع تو میشه

اره دقيقا ميخواسم اينكارو بكنم 

حالا اگر بشه بتونم برم...

اين كاربري دست دو نفره بخدا !!!!🤦🏻‍♀️لطفا كسايي كه متعصبن روي عقايدشون و نميتونن با مخالفت كنار بيان و قراره توهين كنن، ريپلاي نكنن منو-_-
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792