2777
2789
عنوان

❤❤ஜ۩۞۩ஜ ḠṏḊ ḃẏḕ ஜ۩۞۩ஜ❤❤

| مشاهده متن کامل بحث + 125150 بازدید | 28510 پست
هیچی همش شدع اعتراض پشت اعتراض ب هرچیزی ب نفع منه اعتراض میزنه ردم میشه😐 ولی پرووو ول نمیکنه ک

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،
خوبی ازمن نترسیدی😀

سلام جونم 

صدات ب چهرت نمیخوره

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بامامانش اخه دوست شدم😀😀😀

سلام ارغوان جون خوبی 

شوهرم صفحه اول شناسنامه احسان رو گذاشته استوری 

اسمشو 

نام پدر مادر



که چی بشه به نظرت منظورش چیه این کوه غرور 


بعد دوماه یه حرکت زد مرتیکه مغرور

   👈خاص فقط خداس👉
سلام ارغوان جون خوبی  شوهرم صفحه اول شناسنامه احسان رو گذاشته استوری  اسمشو  نام پ ...

گووو خورده تو محال نده 

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،
خسته نباشی  اسم پرسیدی ، رفتم جعبه قرص ها رو دیدم از اتاق تا سالن کله پا شدم

ها

اااا صدام چجوری بود😏خیلی ام مهربون

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
ها اااا صدام چجوری بود😏خیلی ام مهربون

هههه 

خوب بود جونم 

مهربون بود اره ولی جدی و خشمگین 


زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،
سلام ارغوان جون خوبی  شوهرم صفحه اول شناسنامه احسان رو گذاشته استوری  اسمشو  نام پ ...

سلام عزیزم.شاید😍😍😍😍فال نیک بگیر

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
خیلی بیشعوره..... 😔😔

ناراحت نباش جونم 

من امروز مرض قبرستون رو رد کردم خودم  

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،
هههه  خوب بود جونم  مهربون بود اره ولی جدی و خشمگین


جدی برای اینکه فکر کردم مردی🙄🤨🤨🤨

این دفعه زنگ زدم ببین چقد مهربونم

همه میگن

زنگزده بود دعوات کنم نتونستم

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
❤❤❤ چه فال نیکی آبجی  این مرد درست نمیشه بخدا برگردمم دوهفته خوبه فقط

بزار دنبالت بدوئه تحویل نگیر کاراشو حالا

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
جدی برای اینکه فکر کردم مردی🙄🤨🤨🤨 این دفعه زنگ زدم ببین چقد مهربونم همه میگن زنگزده بود دعوات ...

من صدام همیشه ارومه پشت تلفن ‌ امروز هم خواب و بیدار سایلنت بودم🤭

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خوش اومدم 😁

hazel_eyes68 | 13 ثانیه پیش

ناشناس🩵

verdigris | 25 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز