2777
2789
عنوان

❤❤ஜ۩۞۩ஜ ḠṏḊ ḃẏḕ ஜ۩۞۩ஜ❤❤

| مشاهده متن کامل بحث + 125150 بازدید | 28510 پست
هیچی همش شدع اعتراض پشت اعتراض ب هرچیزی ب نفع منه اعتراض میزنه ردم میشه😐 ولی پرووو ول نمیکنه ک

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،
خوبی ازمن نترسیدی😀

سلام جونم 

صدات ب چهرت نمیخوره

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بامامانش اخه دوست شدم😀😀😀

سلام ارغوان جون خوبی 

شوهرم صفحه اول شناسنامه احسان رو گذاشته استوری 

اسمشو 

نام پدر مادر



که چی بشه به نظرت منظورش چیه این کوه غرور 


بعد دوماه یه حرکت زد مرتیکه مغرور

   👈خاص فقط خداس👉
سلام ارغوان جون خوبی  شوهرم صفحه اول شناسنامه احسان رو گذاشته استوری  اسمشو  نام پ ...

گووو خورده تو محال نده 

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،
خسته نباشی  اسم پرسیدی ، رفتم جعبه قرص ها رو دیدم از اتاق تا سالن کله پا شدم

ها

اااا صدام چجوری بود😏خیلی ام مهربون

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
ها اااا صدام چجوری بود😏خیلی ام مهربون

هههه 

خوب بود جونم 

مهربون بود اره ولی جدی و خشمگین 


زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،
سلام ارغوان جون خوبی  شوهرم صفحه اول شناسنامه احسان رو گذاشته استوری  اسمشو  نام پ ...

سلام عزیزم.شاید😍😍😍😍فال نیک بگیر

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
خیلی بیشعوره..... 😔😔

ناراحت نباش جونم 

من امروز مرض قبرستون رو رد کردم خودم  

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،
هههه  خوب بود جونم  مهربون بود اره ولی جدی و خشمگین


جدی برای اینکه فکر کردم مردی🙄🤨🤨🤨

این دفعه زنگ زدم ببین چقد مهربونم

همه میگن

زنگزده بود دعوات کنم نتونستم

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
❤❤❤ چه فال نیکی آبجی  این مرد درست نمیشه بخدا برگردمم دوهفته خوبه فقط

بزار دنبالت بدوئه تحویل نگیر کاراشو حالا

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
جدی برای اینکه فکر کردم مردی🙄🤨🤨🤨 این دفعه زنگ زدم ببین چقد مهربونم همه میگن زنگزده بود دعوات ...

من صدام همیشه ارومه پشت تلفن ‌ امروز هم خواب و بیدار سایلنت بودم🤭

زندگی ذره کاهیست که کوهش‌ کردیم 🌹زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم🌹 زندگی نیست ب جز نم نم باران بهار 🌹 زندگی نیست به جز دیدن یار🌹  زندگی نیست به جز  عشق، به جز حرف محبت به کسی🌹  زندگی تجربه  تلخ فراوان دارد دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک  عمر بیابان دارد🌹 زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست زندگی باغ تماشای خداست 🌹زندگی یعنی همین پروازها، صبح ها ، لبخندها، آوازها،
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز