2789
عنوان

تحویل سال

652 بازدید | 58 پست

سلام خانومای خوب سایت ممنون میشم راهنماییم کنید

مایه شهر دور از خونوادهامون زندگی میکنیم واسه عید چندروز زودتر میخواهیم شهر خودمون بریم حالا این وسط  شوهر من بعلت یه سری اختلافات خونه پدرم نمیاد ‌.اگه برم شهر خودمون اون میره خونه پدرش منم میرم خونه پدرم تحویل سال کنار هم نیستیم.خودش میگه دوس داری بیا خونه بابام باهم باشیم ولی اگه من خونه پدرشوهرم برم خونواده خودم مخصوصا مادرم خیلی ناراحت میشه و همش نیش وکنایه راه میندازه .به نظرتون با این اوصاف من تحویل سال خونه خودم بمونم ونرم یا شهر خودمون برم و خونه پدر شوهرم کنار همسرم تحویل سال باشم؟اینم بگم که طبق شواهد سنوات گذشته قبل عید همه همسایه ها میرن و آپارتمان شبیه خونه ارواح میشه و اگه بمونیم تنهاواحدیم.ممنون میشم راهنمایی کنید.

از کرونا راهنمایی بگیر 😓

با افتخار تتلیتی✌ توک با همه ب جز من مهربونی ی کمم منو نوازش کن💔  تو ک اروم جونی ی کم تو بغلت این تن خسته رو خابش کن تو ک بخای میتونی ....                                    مثلت ندیدم کاملا حست شبیه من وصله ی جون منی.   آرومه قلبم با تو انگار تو عزیزم خلسه یه روح منی💕جهنم خالیست،شیاطین همین جا روی زمین اند🔥😏😑من و تو باهم فرق داریم 😜 تو دنبال یه تیکه از کیکی 🍰 من دنبال دستور پخت شم😏🙈ن دوست دارم... ن ازت بدم میاد... میانگین که بگیری می بینی مهم نیستی :")

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از کرونا راهنمایی بگیر 😓

عزیزم ما دیر به دیر میریم .پسرم کوچیک بهونه عزیز وآقاجونشو میگیره.خب نمیشه که کل سال توخونم بمونم تو چهاردیواری وشهری که حتی یه پارک درست وحسابی نداره

مامانت ناراحت نشه چون خانواده اصلی شما بعد ازدواج همسرته و قطعا تحویل سال باید کنار ایشون باشی

اتفاقا ناراحت میشه .خیلی هم ناراحت میشه بعدش که برم خونشون همش یه سره میگه انقدر میگه که از دماغم در میاد

خونه بمون بعدش برید اونجا حیف نیست وشوهرت و بچت و خودت پیش هم نباشید 

ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم! بگذار بگویند غیرمنطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می‌ارزد که خودمان باشیم. تا زمانی که رفتار ما و تصمیم‌های ما به کسی آسیبی نمی‌زند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. چقدر زندگی‌ها که با این توضیح خواستن‌ها و تلاش‌های بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته‌اند 
اتفاقا ناراحت میشه .خیلی هم ناراحت میشه بعدش که برم خونشون همش یه سره میگه انقدر میگه که از دماغم در ...

خب پس نرو

آدمی که شمارو نصیحت میکنه در واقع داره با خودش تو گذشته صحبت میکنه🎭
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز