2777
2789

من تو عمرم یبار درست کردم افتضاح درومد اما جاریم خیلی دسپختش خوبه 😂

 ربِّي لا إلـهَ إلا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدِكَ ووعدك ما استطعت ، اعوذُ بك من شرِّ ما صنعت ابوءُ لك بنعمتك علي وابوءُ بذنبي فاغفر لي فإنهُ لا يغفرُ الذنوب َإلا إنت♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سبزی رو خوب سرخ کن

من خودم سالی یبار سرخ میکنم برای کل سال

گوشتو با لوبیا قرمز میزارم دوساعت یکم بپزه

بعد پیازو سرخ میکنم و گوشتو اضافه میکنم اونم سرخ میکنم بعد دوتاشم به قابلمه ای که لوبیا هس اضافه میکنم و سبزی رو هم میریزم

بعد یساعت یکم نمک و فلفل سیاه و رب انار یه قاشق مرباخوری اضافه میکنم و دوساعت دیگه میزارم بپزه بعد برمیدارم😍

متاهل هستم و خوشبخت ...لطفا لطفا برای بچه دار شدنم صلوات بفرستید❤️❤️❤️تیکر بارداری الکیه فقط چون دوسش دارم گذاشتم تا نگاش کنم و ذوق کنم حتی شده الکی😍

ما جنوبیم سبزی رو زیاد تفت میدیم و یکمش فقط با گوشت تفت میدیم و یکم رب میذاریم کامل پخته بشه و سبزی سرخ شده اضافه میکنیم لیمو عمانی هم 3یا4تا میذاریم

اینجا تبادل نظر میکنیم محترم باشیم💜👤 یه وقت دیدی جواب کاربر بی منطق ندادم چون اصلا ریپلای شو نخوندم جواب آدمهای مریض نباید داد😊 نی نی یار محترم صدا میزنم رسیدگی کنه😆
ما جنوبیم سبزی رو زیاد تفت میدیم و یکمش فقط با گوشت تفت میدیم و یکم رب میذاریم کامل پخته بشه و سبزی ...

مرسی عزیزم دیگه چیا میریزی قرمه سبزی جنوبی خیلی خوشمزس 😍 سبزیاش چی باید باشه دقیق؟

دختر شیطونشونم;)
مرسی عزیزم دیگه چیا میریزی قرمه سبزی جنوبی خیلی خوشمزس 😍 سبزیاش چی باید باشه دقیق؟


از مامانم پرسیدم گفت همه سبزی ها، گشنیز. تره. جعفری.شوید. اسفناج. برگ چغندر. شنبلیله ولی شنبلیله کمتر از بقیه چیزا میذارن.

😃😍 آره خیلی خوشمزه ست من جمعه پختم 

تفت دادن سبزی ما زیاد تفت میدیم با روغن زیاد😆 ولی دقت میکنیم نسوزه که تلخ نشه.

گوشتم با پیاز و ادویه زردچوبه و دارچین ویکم رب گوجه تفت میدیم بعدم آب اضافه میکنیم دو ساعت تا گوشت کامل پخته بشه از اون ورم لوبیا جدا میپزیم بعدا با سبزی و نمک و لیمو اضافه میکنیم ولی آب لوبیا رو نباید با لوبیا باشه چون خورشت سبزی کدر و قهوه ای میکنه. یک ساعت روی حرارت کم بمونه😍رب انارم اضافه میکنم 💒 خونه پررر بو خورشت سبزی میپیچه

اینجا تبادل نظر میکنیم محترم باشیم💜👤 یه وقت دیدی جواب کاربر بی منطق ندادم چون اصلا ریپلای شو نخوندم جواب آدمهای مریض نباید داد😊 نی نی یار محترم صدا میزنم رسیدگی کنه😆
از مامانم پرسیدم گفت همه سبزی ها، گشنیز. تره. جعفری.شوید. اسفناج. برگ چغندر. شنبلیله ولی شنبلیله کمت ...

واای رب گوجه نمیخواد ما هم جنوبیم نمیزنیم 

ول کن جهان را ؛قهوه ات یخ کرد.....
واای رب گوجه نمیخواد ما هم جنوبیم نمیزنیم 

کجای جنوبید؟ 

ما یه قاشق میزنیم

اینجا تبادل نظر میکنیم محترم باشیم💜👤 یه وقت دیدی جواب کاربر بی منطق ندادم چون اصلا ریپلای شو نخوندم جواب آدمهای مریض نباید داد😊 نی نی یار محترم صدا میزنم رسیدگی کنه😆

سبزی رو خوب سرخ میکنی م ،بعد پیاز بزرگ روخرد میکنیم با گوشت تفت میدیم ادویه قرمه سبزی و نمک و فلفل سیاه میزنیم بعد تمر هندی آب میکنیم میریزیم توش سبزی سرخ شده با لوبیای خیسونده شده رو میزیزم آب هم به مقدار لازم میزیزیم زیاد نباشه ،بعد دو سه تا لیمو عمانی میریزیم درشو میبنیدیم آروم بمزه آخر سری یکم رب نارج میریزیم نه زیاد که ترش بشه آهاا فلفل سبز هنی میریزیم تند بشه

ول کن جهان را ؛قهوه ات یخ کرد.....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز