2789
عنوان

حرف حق .....

195 بازدید | 30 پست

اگر حق با شماست، خشمگین شدن نیازی نیست
و اگر حق با شما نیست، هیـچ حقی برای عصبانی بودن ندارید.........

اسمم مهنا نیست مادربزرگم که فوت شده همیشه اشتباهی به این اسم صدام میکرد منم اینو گذاشتم لطفاً برای مادربزگم صلوات بفرستید 

وقتی حق با توعه ولی اون حرف چرت میزنه خب اعصاب آدم میریزه بهم دیگه

مثل دریا باش آشغالارو‌پس بزن🌊.                                           آهاااااای نی نی یار منو از ترکیدن نترسووووون😈😈😈😈😈منواز دوباره ترکیدن بترسووون🤕🤕🤕🤕.  ولی نی‌نی یار جان تورو خدا دیگه نترکون از بس التماس داداشمو کردم خسته شدم🤕🤕🤕.                                                                                                 حرف هایی که میزنین نشونه ی شخصیت شماس و من جواب بی ادبا و بی شخصیتارو  نمیدم یا شایدم بگم باشه تو راست میگی😊.                                                                                   توی صفحه سوم این تاپیک طریقه گذاشتن عکس لینکی با اسکرین هست اگه به دردتون خورد واسه منم یه صلوات بفرستین

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وقتی حق با توعه ولی اون حرف چرت میزنه خب اعصاب آدم میریزه بهم دیگه

الان دارم چرت میگم من خودم طرفو تا فحش کش نکنم بیخیال نمیشم

اسمم مهنا نیست مادربزرگم که فوت شده همیشه اشتباهی به این اسم صدام میکرد منم اینو گذاشتم لطفاً برای مادربزگم صلوات بفرستید 

تو صحرای کربلا حق با امام حسین بود!!

بله دقیقا،

اسمم مهنا نیست مادربزرگم که فوت شده همیشه اشتباهی به این اسم صدام میکرد منم اینو گذاشتم لطفاً برای مادربزگم صلوات بفرستید 

الان دارم چرت میگم من خودم طرفو تا فحش کش نکنم بیخیال نمیشم

🤣🤣🤣وایی خدای من عین حقیقتو گفتی🤣🤣🤣

مثل دریا باش آشغالارو‌پس بزن🌊.                                           آهاااااای نی نی یار منو از ترکیدن نترسووووون😈😈😈😈😈منواز دوباره ترکیدن بترسووون🤕🤕🤕🤕.  ولی نی‌نی یار جان تورو خدا دیگه نترکون از بس التماس داداشمو کردم خسته شدم🤕🤕🤕.                                                                                                 حرف هایی که میزنین نشونه ی شخصیت شماس و من جواب بی ادبا و بی شخصیتارو  نمیدم یا شایدم بگم باشه تو راست میگی😊.                                                                                   توی صفحه سوم این تاپیک طریقه گذاشتن عکس لینکی با اسکرین هست اگه به دردتون خورد واسه منم یه صلوات بفرستین
بعضیا یه جوری میرن تو چشم ادم انگار علامه دهرن من که الان با کسی بحث نمیکنم میگم حق با شماست اعصابم ...

والا من خودم تا طرفو فحش کش نکنم راحت‌ نمیشم البته الان سعی میکنم آرام باشم

اسمم مهنا نیست مادربزرگم که فوت شده همیشه اشتباهی به این اسم صدام میکرد منم اینو گذاشتم لطفاً برای مادربزگم صلوات بفرستید 

🤣🤣🤣وایی خدای من عین حقیقتو گفتی🤣🤣🤣

والا دروغ ک ندارم بعضی از آدما بهشون حرف نزنی نمیشه😕🌹

اسمم مهنا نیست مادربزرگم که فوت شده همیشه اشتباهی به این اسم صدام میکرد منم اینو گذاشتم لطفاً برای مادربزگم صلوات بفرستید 

والا دروغ ک ندارم بعضی از آدما بهشون حرف نزنی نمیشه😕🌹

دقیقا😆😆

مثل دریا باش آشغالارو‌پس بزن🌊.                                           آهاااااای نی نی یار منو از ترکیدن نترسووووون😈😈😈😈😈منواز دوباره ترکیدن بترسووون🤕🤕🤕🤕.  ولی نی‌نی یار جان تورو خدا دیگه نترکون از بس التماس داداشمو کردم خسته شدم🤕🤕🤕.                                                                                                 حرف هایی که میزنین نشونه ی شخصیت شماس و من جواب بی ادبا و بی شخصیتارو  نمیدم یا شایدم بگم باشه تو راست میگی😊.                                                                                   توی صفحه سوم این تاپیک طریقه گذاشتن عکس لینکی با اسکرین هست اگه به دردتون خورد واسه منم یه صلوات بفرستین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792