2777
2789
عنوان

دوستی

| مشاهده متن کامل بحث + 1845 بازدید | 296 پست
۱۳ سال   یا خدا چرا اینقدر دیر اقدام کردی ببم جان دیگه وقتت گذشته پیر شدی بهت زن نمیدن

😂😂😂😂😂😂😂الان جو میگیردش میره خواستگاریش به مرحله دوستی نمیرسن😂😂😂

از اول از زیر صفر دوباره میریمش 😎نیسم اهل موندنی ک بو خدافظی میده😏تا یه تکونی ندی دعا نمیگیره 👐یه نمه سنگین بریز دیگه دوتا ببینیمت😏👐قبل اینکه بری ببین برای چی میری🚶به چی قراره برسی ک پاش همه چیتو میدی😏نمیخام ببینم رفتی و تهش پیچیدی😐یه روز بلاخره اوضاع خوبو همه میبینیم!😏           _shayea/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂😂😂😂😂😂😂😂دخترر ۱۰سال یکی روپیدا کرد بگه دوستت دارم بعد دختر ۳۰ساله میاد میگه دعای فلانو با شا ...

دهه شصتی ها و هفتادی ها باید از دهه هشتادی ها یاد بگیرن   

دیدی وقتی که میگفتم "می‌بینم...آن جشن بزرگ روز آزادی را..." وقتی که دکلمه شعر قشنگ هوشنگ ابتهاج با اون صدای خسته و پخته که از عمق وجودش برخواسته میشه در شعر سایه به زیبایی می‌گه؛ می‌بینم...آن شکفتن شادی را...پرواز بلند آدمیزادی را...آن جشن بزرگ روز آزادی را...کیوان...خندان به سایه می‌گوید:...دیدی؟...به تو می‌گفتم!...آری...تو همیشه راست می‌گفتی...

اسی دستگامون گرفته بود الان همسنه پدر بزرگمه😑

به سلامتی اون رفیقـای که مجازیه اند اما یه جوری برات سنگ صبورن که هیچکدوم از رفیقای واقعیت به گرد پاشون هم نمی رسن 👭❤ @گیلاخه @هناسه۱۳۷۳  خدا جونم میشه یه کار خوب برا همسرم جور بشه الهی فدات بشم همیشه دستمو گرفتی اینبارم کمکمون کن 😢😢خدایا امیدم فقط خودتی ای کاش جور بشه برامون 🙏🙏
@nafasبلای۲     @nafasam1370     @آنیدـپ     @twinkelgirl &n ...

مرسی عشقم  😂😂😂

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
دهه شصتی ها و هفتادی ها باید از دهه هشتادی ها یاد بگیرن    

😂😂😂😂😂😂😂الخصوص نیمه دوم هشتاد😂😂😂😂😂 جهش ژنتیکی چه میکنه با بشرر😂😂😂😂😂😂😂😂😂

از اول از زیر صفر دوباره میریمش 😎نیسم اهل موندنی ک بو خدافظی میده😏تا یه تکونی ندی دعا نمیگیره 👐یه نمه سنگین بریز دیگه دوتا ببینیمت😏👐قبل اینکه بری ببین برای چی میری🚶به چی قراره برسی ک پاش همه چیتو میدی😏نمیخام ببینم رفتی و تهش پیچیدی😐یه روز بلاخره اوضاع خوبو همه میبینیم!😏           _shayea/
😂😂😂😂😂😂😂الان جو میگیردش میره خواستگاریش به مرحله دوستی نمیرسن😂😂😂

آره والا مهریش هم میشه هر چی مشق داشت بده براش بنویسه و دیکته بهم بگن         

دیدی وقتی که میگفتم "می‌بینم...آن جشن بزرگ روز آزادی را..." وقتی که دکلمه شعر قشنگ هوشنگ ابتهاج با اون صدای خسته و پخته که از عمق وجودش برخواسته میشه در شعر سایه به زیبایی می‌گه؛ می‌بینم...آن شکفتن شادی را...پرواز بلند آدمیزادی را...آن جشن بزرگ روز آزادی را...کیوان...خندان به سایه می‌گوید:...دیدی؟...به تو می‌گفتم!...آری...تو همیشه راست می‌گفتی...
دهه شصتی ها و هفتادی ها باید از دهه هشتادی ها یاد بگیرن    


من دهه هشتادیمااااااا

ولی الان خودم ریختم برگام مونده.

اصلا از هشتاد و پنج به این ور هیولایی ان واسه خودشون

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

😂😂😂😂😂😂😂الخصوص نیمه دوم هشتاد😂😂😂😂😂 جهش ژنتیکی چه میکنه با بشرر😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اوخ گفتی آره طاقت نداریم😂😂😂😂

   🖤🖤👋🏻     آفلاین میشم تا وقتی حالم خوب بشه  دلم طاقت غصه نداره ۱۴۰۰/۲/۳😔💔 خدایا این دفعه نه دیگه تو رو به بزرگیت قسم بزار پایدار بمونه ،یه صلوات مهمونم میکنین🙏🏻 خدا تا دوماه دیگه😭😭به بزرگی خودت قسم داغونم خودت که میدونی بنده هات نمیدونن خودشم نمیدونه😭😭😭😭التماست میکنم اقلن کاری کن اون درک کنه خدایا بزار برسیم بهم خدایا 😭😭ما مال همیم مگه نه؟؟؟؟خدایا قلبم داره منفجر میشه😭😭😭😭خدافظ تا ۱۱تیر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز