2777
2789
عنوان

دوستی

| مشاهده متن کامل بحث + 1845 بازدید | 296 پست
میرم از سایت چن وق دیگه میام

نمیخوای بگی اون حرفو  

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
😂😂😂😂😂😂😂الخصوص نیمه دوم هشتاد😂😂😂😂😂 جهش ژنتیکی چه میکنه با بشرر😂😂😂😂😂😂😂😂😂

با این که دهه هشتادیم حرفتو به شدت قبول دارم.

این تاپیک هم به نظریه ات صحه گذاشت

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره والا مهریش هم میشه هر چی مشق داشت بده براش بنویسه و دیکته بهم بگن       &n ...

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 دوران ماه عسلم دست همو میگیرن میرن تو کوچه خاله بازی


از اول از زیر صفر دوباره میریمش 😎نیسم اهل موندنی ک بو خدافظی میده😏تا یه تکونی ندی دعا نمیگیره 👐یه نمه سنگین بریز دیگه دوتا ببینیمت😏👐قبل اینکه بری ببین برای چی میری🚶به چی قراره برسی ک پاش همه چیتو میدی😏نمیخام ببینم رفتی و تهش پیچیدی😐یه روز بلاخره اوضاع خوبو همه میبینیم!😏           _shayea/
میبینی توروحضرت عباس😫😫 سایتو سم برداشته😂😂

چرا خواهر بزار بیاد بگه ازش یاد بگیریم       

دیدی وقتی که میگفتم "می‌بینم...آن جشن بزرگ روز آزادی را..." وقتی که دکلمه شعر قشنگ هوشنگ ابتهاج با اون صدای خسته و پخته که از عمق وجودش برخواسته میشه در شعر سایه به زیبایی می‌گه؛ می‌بینم...آن شکفتن شادی را...پرواز بلند آدمیزادی را...آن جشن بزرگ روز آزادی را...کیوان...خندان به سایه می‌گوید:...دیدی؟...به تو می‌گفتم!...آری...تو همیشه راست می‌گفتی...
نو    

بگو دیگ😢💔

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
اوخ گفتی آره طاقت نداریم😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂هشتادی؟؟من خودمم هشتادیم😒😂😂

از اول از زیر صفر دوباره میریمش 😎نیسم اهل موندنی ک بو خدافظی میده😏تا یه تکونی ندی دعا نمیگیره 👐یه نمه سنگین بریز دیگه دوتا ببینیمت😏👐قبل اینکه بری ببین برای چی میری🚶به چی قراره برسی ک پاش همه چیتو میدی😏نمیخام ببینم رفتی و تهش پیچیدی😐یه روز بلاخره اوضاع خوبو همه میبینیم!😏           _shayea/
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 دوران ماه عسلم دست همو میگیرن میرن تو کوچه خاله بازی

        

دیدی وقتی که میگفتم "می‌بینم...آن جشن بزرگ روز آزادی را..." وقتی که دکلمه شعر قشنگ هوشنگ ابتهاج با اون صدای خسته و پخته که از عمق وجودش برخواسته میشه در شعر سایه به زیبایی می‌گه؛ می‌بینم...آن شکفتن شادی را...پرواز بلند آدمیزادی را...آن جشن بزرگ روز آزادی را...کیوان...خندان به سایه می‌گوید:...دیدی؟...به تو می‌گفتم!...آری...تو همیشه راست می‌گفتی...
نوموخام    

بگو😭😭😭😭😭😭😭😭

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
با این که دهه هشتادیم حرفتو به شدت قبول دارم. این تاپیک هم به نظریه ات صحه گذاشت

من خودمم هشتادیم😂😂😂😂😂ولی حقیقتو قبول میکنم😞😂😂😂😂😂

از اول از زیر صفر دوباره میریمش 😎نیسم اهل موندنی ک بو خدافظی میده😏تا یه تکونی ندی دعا نمیگیره 👐یه نمه سنگین بریز دیگه دوتا ببینیمت😏👐قبل اینکه بری ببین برای چی میری🚶به چی قراره برسی ک پاش همه چیتو میدی😏نمیخام ببینم رفتی و تهش پیچیدی😐یه روز بلاخره اوضاع خوبو همه میبینیم!😏           _shayea/
@nafasam1370     @الااههه    

سلام عشقولی 

بحق چیزهای ندیده و نشنیده 😀😀

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ،ولی پی شبنم نمیگردم با خفت و خاری🤠بخشیدمت برو حلالت کردم نیازی نبود کاربریتو ببندی ، برگرد ،حرفاتو باور کردم 🤚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز