2777
2789
عنوان

شپش موی سر

203 بازدید | 26 پست

خانم ها کسی میدونه واسه شپش موی سر چیکاربایدبکنم؟چندوقته متوجه شدم بچه هام سرشون شپش کرده،خودم هم گرفتم.نمیدونم چکارکنم،روغن گیاهی استفاده کردم جواب نداد،خیلی هزینه کردم.پسرمو که کچل کردم اماخودمو دختر۶سالم هنوز توی سرمون هست.یک راهکار قوی بهم بگید.خسته شدم بخدا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از داروخونه شامپو بگیر روزی دوبار برین حموم با همون شونه ی خودش موهاتونو شونه کنین رو لحاف و بالش و اینا هم بشور همه رو بنداز سر افتاب

  هیچ چیز از هیچکس بعید نیست پس از همدیگه بت نسازید...😇اگه تینا صدام کنی خوشحال تر میشم💚😁                                    

عزیزم من شنیدم موهارو به سس آغشته کنی بذاری 8ساعت بمونه بشوری مشکلت حل میشه

إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا، وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ، إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي، إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ ] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي، إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي، إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ، أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ، وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجاً عَاجِلاً غَيْرَ آجِلٍ، بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ

سرکهاسپری کن‌موعات رو شونه کن

س بزن اسمری کن

نفت بزن لای موهات در فصای ازاد نیم ساعت باش برو حموم‌ همه میمیرند

شامپو داره داره خانه

خواهشاا پیامک خصوصی منو ببین  اصلا پیامی نیومده خسته شدممممم چی کارش کنم؟

برو  داروخونه  شاپوشپش  بگیر  باراول  نصفشو  بزن به سردخترت  باپلاستیک  ده دقیقه روشو  ببند  بعد بشورش  باسشوار خشک  کن باشونه  بکش  توموهاش هرچی هست بریز ه اون  نصفش  هم بعدازیک هفته  تکرارکن  کامل  ازبین  میره  

وخدا زمین رو گرد آفرید. که از چپ زدی از راست بخوری
سس مایونز شب بزن سرت صبح بشور  

من دخترم گرفته از سس مایونز تا سرکه انواع داروهای گیاهی شیمیایی زدم  س بار کچل کردم باز درمیاورد اخرم با نذر و نیاز دعا یه وند وقتیه نابودشده

دقیق اینهایی که میگمو انجام بده

اگه به لباس یا ملحفه شک داری با ابگرم وموادشوینده بشور جلوی افتاب پهن کن اگه کم استفاده میکنی ۶ روز بدار تونایلون دربسته جای تاریک

به سرت هرروز روعن زیتون بزن روشو بپوشون

توحموم بعد شامپو نرم کننده بزن قبل ابکشی باشونه ی مخصوص ازریشه شونه بزن 

هفته ای یه بار شامپوی مخصوص بزن

روزی یکبار شونه کن باشونه ی مخصوص

روزی یکبار حموم برو با آب گرم

حولتم تند تند بشور


یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔

من چندبار داروی G.L.C رو زدم واقعا عالی بود همشم میرفتم حموم بعد بالشتو پتو مبلو لباسا و شونه که موقع مبتلا استفاده میشد همه ضد عفونی کردم مبل و فرشو جارو کشیدم بالشتو پتو لباسا رو شستم بعدش اگه میتونی تخم شپشا رو از سرتون دربیارید خیلی خوبه همچیو تمیز کنید سرکه هم به سر بزنید بزارین بمونه رو سر 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز