2777
2789
عنوان

شب یلدا

225 بازدید | 19 پست

شب یلدا چکار میکنین؟

اصلا اهل مهمونی اینا قبل کرونا نبودیم فوق هنرمون می ریم خونه مامان بزرگم با شیرینی که امسال بخاطر فوت شدن شوهر خاله ام همون هم نمی ریم 

شما ها چکار میکنین؟

ما که هر سال با همسرم دو تایی جشن میگیریم چون شب تولد همسرم هم هست

و بالاخره در ۱۱ آبان ۱۴۰۰ من مادر شدم.بعد از ۱۳ سال انتظار...دختر زیبای من از قلبم متولد شد ...خدایا شکرت

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


لطفا به تاپیک چالش شب یلدای من سر بزنین

دوست دارم انجام بدم اما دستم خالیه بخصوص خیلی دوست دارم پولداربشم ی بچه یتیم رو ب سرپرستی قبول کنم یا هرماه خرجشو من میدادم البته شوهرمم خیلی راضیه فقط حیف ک ی عالمه بدهی داریم و بزور خرج پسرمو میدیم

دوست دارم انجام بدم اما دستم خالیه بخصوص خیلی دوست دارم پولداربشم ی بچه یتیم رو ب سرپرستی قبول کنم ی ...

عزیزم انشالله به زودی وضع مالیت خوب بشه و بتونی دست دیگرانو هم بگیری

امسالم میتونی به دیگران لبخند و ارامش و عشق هدیه بدی

یلدای شاد و زیبایی داشته باشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نازایی

هلنتتتتت | 7 دقیقه پیش
2791
2779
2792