2777
2789
عنوان

شب یلدا

225 بازدید | 19 پست

شب یلدا چکار میکنین؟

اصلا اهل مهمونی اینا قبل کرونا نبودیم فوق هنرمون می ریم خونه مامان بزرگم با شیرینی که امسال بخاطر فوت شدن شوهر خاله ام همون هم نمی ریم 

شما ها چکار میکنین؟

ما که هر سال با همسرم دو تایی جشن میگیریم چون شب تولد همسرم هم هست

و بالاخره در ۱۱ آبان ۱۴۰۰ من مادر شدم.بعد از ۱۳ سال انتظار...دختر زیبای من از قلبم متولد شد ...خدایا شکرت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لطفا به تاپیک چالش شب یلدای من سر بزنین

دوست دارم انجام بدم اما دستم خالیه بخصوص خیلی دوست دارم پولداربشم ی بچه یتیم رو ب سرپرستی قبول کنم یا هرماه خرجشو من میدادم البته شوهرمم خیلی راضیه فقط حیف ک ی عالمه بدهی داریم و بزور خرج پسرمو میدیم

دوست دارم انجام بدم اما دستم خالیه بخصوص خیلی دوست دارم پولداربشم ی بچه یتیم رو ب سرپرستی قبول کنم ی ...

عزیزم انشالله به زودی وضع مالیت خوب بشه و بتونی دست دیگرانو هم بگیری

امسالم میتونی به دیگران لبخند و ارامش و عشق هدیه بدی

یلدای شاد و زیبایی داشته باشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز