2777
2789
عنوان

علاقه

87 بازدید | 15 پست

سلام دوستان 

من یک دوستی دارم که ۲۲ سالشه بعد ما ۷ ساله با هم دوستیم و تقریبا بیشتر حرفاش رو به من میزنه 

این دوسته من الان چند ماهه از پسر عموش خوشش اومده ، البته اینو باید بگم که اصلا پسر عموش در جریان نیست.

ولی مشکل دوستم اینه که میگه اگه من بخوام احساس و علاقم رو حتی بطور غیر مستقیم به پسره بفهمونم روم نمیشه 

چون کلا این دوسته من میگه قیافه ی من در کنار پسر عموم هیچه.

من خودمم عکس پسر عموش رو دیدم که واقعا خب تیپ و هیکلش و قیافش اصلا به دوست من نمیاد 

ینی دوستم دختره خیلی خوبیه واقعا هم رفتارش هم شخصیتش خیلی خوبه اما چهرش زیبایی چندانی نداره 

ینی خوده دوستمم همچین نظری داره و میگه قیافم خوب نیست و متاسفانه به چند دلیل امکان عمل زیبایی فعلا براش فراهم نیست.

حالا الان واقعا اعصابش ریخته بهم ینی خوده منم بهش حق میدم‌ چون واقعا حرفش منطقیه ینی به نظره منم مثلا اگه چهره بهتری داشت بیان این مساله براش راحت تر بود.

شما اگه به جاش بودین چکار میکردین؟؟؟

اینم دوباره بگم که به دلایلی نمیتونه عملهای زیبایی انجام بده.


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


 کاملا متوجه حرفای شما شدم دوستت واقعا ازاون خوشس اومده اما متاسفانه حرف دلتو ب زبون بیاری با ...

اخه اصلا الان این دوسته من کلا خواب و خوراک نداره یه مدته 

ینی من خودمم کم و بیش متوجه شدم همچین حال روحی مناسبی نداره 

منم خودم مثل شما فکر میکنم ینی اینکه ادم احساسشو بگه باخته 

ولی خب الان حال و روزه این دوستمم ریخته بهم 😔

اخه اصلا الان این دوسته من کلا خواب و خوراک نداره یه مدته  ینی من خودمم کم و بیش متوجه شدم همچ ...

 خب روانش ریخته بهم چون عاشق یکی شده💔

حقیقتم اینکه کسی که دوستش داری دوستت نداره


یاسرکوب میشه  یا حسرت

به نظره من بدترین چیز اینه که یه دختری قیافش پایین تر یه پسری باشه بعدم‌نتونه علاقش رو ابراز کنه

اخه واقعا تقصیر اون دختر هم نیست که 

خودش نخواسته چهرش خیلی زیبا نباشه

به نظره من بدترین چیز اینه که یه دختری قیافش پایین تر یه پسری باشه بعدم‌نتونه علاقش رو ابراز کنه اخ ...

 اگر قراره کسی ملاک عشقش زیباییش باشه که نمیتونه دوستت داشته باشه

ینی قیافه دوستتون معمولی هم نیست؟

اگر یه روز به یه پسر ابراز علاقه کردی که کارت تمومه


اگر قراره کسی ملاک عشقش زیباییش باشه که نمیتونه دوستت داشته باشه ینی قیافه دوستتون معمولی هم ...

خب راستش قیافه دوستم مثلا از ۲۰ نمره ۱۳ میگیره 

ینی خودش هم کاملا قبول داره

این دوره اقایون خیلی خیلی به چهره اهمیت میدن

خب راستش قیافه دوستم مثلا از ۲۰ نمره ۱۳ میگیره  ینی خودش هم کاملا قبول داره این دوره اقایون خ ...

 اگر اهمیت هم ندن به زبون اوردن حس نسبت ب جنس مخالف ینی صددرد

من ک ترجیح میدم حسمو نگم

شماهم سعی کن منصرفش کنی اخه اینطوری یه دردداره بگه صددرد داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز