سلام دوستان
من یک دوستی دارم که ۲۲ سالشه بعد ما ۷ ساله با هم دوستیم و تقریبا بیشتر حرفاش رو به من میزنه
این دوسته من الان چند ماهه از پسر عموش خوشش اومده ، البته اینو باید بگم که اصلا پسر عموش در جریان نیست.
ولی مشکل دوستم اینه که میگه اگه من بخوام احساس و علاقم رو حتی بطور غیر مستقیم به پسره بفهمونم روم نمیشه
چون کلا این دوسته من میگه قیافه ی من در کنار پسر عموم هیچه.
من خودمم عکس پسر عموش رو دیدم که واقعا خب تیپ و هیکلش و قیافش اصلا به دوست من نمیاد
ینی دوستم دختره خیلی خوبیه واقعا هم رفتارش هم شخصیتش خیلی خوبه اما چهرش زیبایی چندانی نداره
ینی خوده دوستمم همچین نظری داره و میگه قیافم خوب نیست و متاسفانه به چند دلیل امکان عمل زیبایی فعلا براش فراهم نیست.
حالا الان واقعا اعصابش ریخته بهم ینی خوده منم بهش حق میدم چون واقعا حرفش منطقیه ینی به نظره منم مثلا اگه چهره بهتری داشت بیان این مساله براش راحت تر بود.
شما اگه به جاش بودین چکار میکردین؟؟؟
اینم دوباره بگم که به دلایلی نمیتونه عملهای زیبایی انجام بده.