بے مـــادر بزرگــ شدم ولی عاشق مادربودنم خداروشکر که طعم مادربودن رو چشیدم مادرم روحت شاد😔واقعا چرا بعضی ها خیلی زود ادمو قضاوت میکنن کسی که تاپیک درد دل میزنه فقط میخواد دلش سبک کنه نیاین نمک به زخمش بپاشین اخه مگه شما تو شرایطش بودین!!متاسفم برای هرکسی که انسانیت نداره ...
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
میخوام بهت بگم....همینکه تو قوی هستی کافیه تا ب هر چی ک تو دلتِ برسی... آرزوها مقدسن اونارو خدا تو دل شما گذاشته ازشون سرسری نگذرید.... "قسم ب لحظه ای ک زجر میکشی و با درد میخندی، خدا میبینه و تو رو ب خواستت میرسونه...."
از یک دی هیچ گونه تاپیکی نخواهم زد تا نی نی سایت اصلاح شود. این سایت هیچ احترامی برای کاربران قائل نیست و به درخواست آنها توجه نمیکند. #تحریم همگانی نی نی سایت ✌️
بے مـــادر بزرگــ شدم ولی عاشق مادربودنم خداروشکر که طعم مادربودن رو چشیدم مادرم روحت شاد😔واقعا چرا بعضی ها خیلی زود ادمو قضاوت میکنن کسی که تاپیک درد دل میزنه فقط میخواد دلش سبک کنه نیاین نمک به زخمش بپاشین اخه مگه شما تو شرایطش بودین!!متاسفم برای هرکسی که انسانیت نداره ...
😂نمیخوام پز بدم، تحقیرتون کنم، سرکوفت بزنم،یا اینکه مایهداریمو به رختون بکشم،ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنگک!!.😂!.◊🤓دو توصیه خیلی مهم:اول اینکه : هیچ وقت به انتخاب های همسرتان نخندید؛ شما یکی از آنها هستید.دوم اینکه : هیچ وقت به انتخاب های خودتان افتخار نکنید؛ همسرتان یکی از آنهاست.😉