2777
2789
سلام دوستم منو یادته؟گفتم سر جنینم کیست داره به فاصله یک هفته سونو کردم،کیست هم سایزش هم تعدادش یکی ...

عزیزم من از سلفری خبر ندارم ....منفی یعنی خوب یا بد?????

وقتی خدا هست دلیلی بر ناامیدی نیست.خدا جونم امیدم به خودته.الهی شکر
عزیزم من از سلفری خبر ندارم ....منفی یعنی خوب یا بد?????

کیست اصلا مهننیست اینا توی روند رشده باور کن

وقتی خدا هست دلیلی بر ناامیدی نیست.خدا جونم امیدم به خودته.الهی شکر

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم من از سلفری خبر ندارم ....منفی یعنی خوب یا بد?????

یعنی نرماله و ریسک سندروم پایینه

اما ربطش به کیست نمیدونم

من یه آدم چاق هستم😭در حال رژیمم.هر کی امضام دید،بهم انگیزه بده//هدف اول ۸کیلو کاهش
یعنی نرماله و ریسک سندروم پایینه اما ربطش به کیست نمیدونم

مطمین باش نی نی سالمه کیستا الکیه

وقتی خدا هست دلیلی بر ناامیدی نیست.خدا جونم امیدم به خودته.الهی شکر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز