[QUOTE=167980280]عزیز کیست های بچه شما چی شد؟ به من کمک کن فقط هق هق میکنم/QUOTE]
عزیزم نگران نباش انشاالله که چیزی نیست رفع میشه تا27یا30هفتگی...من فعلاهیچی منتظرم 30هفتگی برم دکترسونوانشاالله که برطرف شده باشه پناه برخدابرای شماهم دعامیکنم استرس به خودت نده هرچندخودمم فکرم برامنم دعاکن