2777
2789
عنوان

تو رو خدا کمک

229 بازدید | 36 پست

خانما من ۲۰سالمه و اقام ۲۱سالشه عقدیم هنوز

 الان فعلا دم سوپرمارکت شاگرده و برجی ۱تومن در میاره الان چند وقته همش میگه زودداماد شدم.کم اوردم بیا جدا بشیم .نمیخوام تو اذیت بشی من پول و کار ندارم نمیتونم زندگیتو بسازم .برو فرصت بهتر داری

من دختری نیستم اذیتش کنم یا توقع داشته باشم .همش میگه یا ول میکنم میرم 

چیکار کنم من؟من شوهرم و زندگیمو دوست دارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم توکلت به خدا باشه همین رضایت از زندگیتو بهش اعلام کن

اگر یه دختر با مانتوی بلند که نوک دماغش سرخ شده و موهاش از زیر روسریش زده بیرون ولی با سرتقی با دوستاش بستنی میخوره و میخنده و بلند بلند حرف میزنه و سلفی میگیره دیدین بهش چشم غره نرین اون منم میترسم ازتون

بااجازه مدیر خانوما اگه کسی دوست داره تو تاپیک اخرم بیاد تو ختممون شرکت کنه انشالله حاجت روا بشین

ماه راگم نکنی...! جهت تعجیل درفرج طاووس اهل بهشت حجت بن الحسن العسکری علیه السلام روحی فداک( صلوات)( اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری س) (ظهورنزدیک است ان شاءالله ) به طرح یارانِ حضرت مهدی(عج) بپیوندید

اولا شرایط همسرت جالب نیست واقعا ماهی یه تومن کفاف هیچ زندگی رو نمیده دوما برای ازدواج خیلی زود تصمیم گرفته هم سنش همسرت کم بوده هم شرایط نداشته شما هم نباید فقط بر اساس علاقه قبول میکردی درسته زندگی همه اش پول نیست ولی با عشق خالی هم نمیشه تو این شرایط زندگی کرد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792