2777
2789
عنوان

زن داداشم

| مشاهده متن کامل بحث + 1438 بازدید | 66 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مثل تو ام عزیزدلم.ولی جای تحسین نداری این کارت اشتباه محضه.باهرکی باید مثل خودش بود.ایشون روزای خوشش تورو شریک شادیش میکنه که غم وغصه اش رو میریزه سرت.یکبار فقط یکبار جلوش وایسا و حرفاتو بزن نهایتش اینه که قطع رابطه میکنه که فدای سرت.منم شهر غریبم وتنها و خودم و شوهرم تنهایی جور گرفتاری هامون رو میکشیم همیشه خدا منو درگیر غصه هاشون میکردن.یکبار جواب یکی از زن داداشامو با جدیت و تشر دادم وازاونجایی که هرسه باهم خوبن خداروشکر خبر پیچید بینشون و منو راحت کردن دیگه نه سلامی میشنوم ازشون نه گله ای

من حسابم زِ همه مردم این شهر جداست/من امیدم به خدا، بعدِ خدا هم به خداست

من زنداداشم یه تیکه کلفتی پارسال به مامانم انداخت دل مامانم که هیچی دل هممون شکست .از چشمم افتاد.مامانم مریضه بخاطر قند چشماش از دست داده اون لعنتی کثااااافت توی بدترین حال تیکه انداخت .بگو تو اگه بدت میاد چرا خب قهر نمیکنی کلا اونجایی .

هیچوقت اجازه نداده کسی مخصوصا عروس خانواده یا داماد غیبت پدر مادرتو جلو تو بکنن

از روز اولی که بدشون میگفت باید جوابشو میدادی تا الان انقدر پررو نمیشد

اجازه نداده حرمت پدر و مادر تو بشکنه از همینجا جلوشو بگیر

منم مثل تو ام عزیزدلم.ولی جای تحسین نداری این کارت اشتباه محضه.باهرکی باید مثل خودش بود.ایشون روزای ...

آره.ممنون از پیشنهادت

دیدم نظر اکثریت همینه،، باید تمومش کنم دیگه ...

یدفعه دیگه پیامم بده، همینجور میگم بهش.

خسته شدم از بس غصه بقیه رو خوردم...

😧

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792