2777
2789
عنوان

گیج و منگ هستم

106 بازدید | 5 پست

بهم ریخته هستم عین خل ها...

تو زندگیم احساس خوبی ندارم همش مضطربم نگرانم فکر میکنم بعد ازدواج حتی یک روز خوشبخت و بی غم نبودم اما به شوهرم وابسته ام و بدون اون حالم بده ولی حس میکنم همدیگه رو بلد نیستیم نمی‌تونیم همدیگه رو خوشحال کنیم...

هرچی می‌خوام درستش کنم بدتر میشه اما بی تفاوت هم نمیتونم باشم یکسره خودخوری میکنم. تو زندگی هم هیچی اونطور که من می‌خوام نمیشه. یکی بگه چی کار کنم؟!

سعی کنید همدیگه رو بلد بودن رو یاد بگیرید 


کتابهای مثل مرد فکر کن مثل زن عمل کن و رازهایی در مورد مردان ، زنان زیرک ، زن واسپرده ، اشتباهات زنان و... رو بخونید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

☺️ نا امید نباش  چند وقته ازدواج کردی ؟

۴ سال

باردارم خیلی حساس و بی حوصله و اعصاب شدم. تحمل هیچی رو ندارم. شوهرم تنها محبت که بلده خوراکی بخره از هیچ نظر دیگه اصلا بلد نیست حال و هوای منو عوض کنه

۴ سال باردارم خیلی حساس و بی حوصله و اعصاب شدم. تحمل هیچی رو ندارم. شوهرم تنها محبت که بلده خوراکی ...

شاید به خاطر هورمون هات هست که اینجوری شدی 

اگر وقت اضافی داری کتاب سیر عشق رو بخون 

شاید دیدگاهت کمی به عشق تغییر کرد 🙂 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز